  • 1. Data: 2018-09-05 21:15:31
    Temat: Re: Impregnujecie kostkę?
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Jest sens, ktoś to robił? Sprzedawca kostki, namawia teraz żeby zostawić
    > jeszcze parę groszy u niego.

    W jakim celu?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2018-09-07 00:26:29
    Temat: Impregnujecie kostkę?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-09-07 07:41:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.09.2018 00:26, Mateusz Bogusz wrote:
    > Jest sens, ktoś to robił? Sprzedawca kostki, namawia teraz żeby zostawić
    > jeszcze parę groszy u niego.

    Ja impregnowałem część kostki i efekt jest.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2018-09-07 09:31:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.09.2018 o 07:41, quent pisze:
    > Ja impregnowałem część kostki i efekt jest.
    Jak długo?
    Ja impregnowałem preparatem Śnieżka UniBruk i kostka wyglądała super.
    Niestety nic nie jest wieczne i w miarę wypłukiwania preparatu kostka
    robiła się łaciata i wyglądała paskudnie. Skończyło się na myciu
    karcherem i przywróceniu stanu sprzed impregnacji.
    Jacek

  • 5. Data: 2018-09-07 10:03:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.09.2018 09:31, Jacek wrote:
> [...]
    > robiła się łaciata i wyglądała paskudnie. Skończyło się na myciu
    > karcherem i przywróceniu stanu sprzed impregnacji.

    Impregnowałem schody, które mam trochę pod daszkiem. Strasznie mi się
    brudziły.
    Umyłem je myjką i na jesieni ubiegłego roku zaimpregnowałem natryskowo tym:
    http://gryfstone.pl/produkt/impregnaty/

    Póki co jest OK

    --
    Pozdr.