  • 51. Data: 2019-12-04 16:01:16
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 listopada 2019 15:10:29 UTC+1 użytkownik roman napisał:

    > Pisałem w innym miejscu - podam.

    Masz już te dane?

  • 52. Data: 2019-12-04 17:50:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-12-04 o 16:01, Kris pisze:

    > Masz już te dane?

    Dowodem na te dane jest  "Rura Romana"

    Dwadzieścia lat temu, tata Romana chciał pofedrować od nocy do rana.
    Zakupił gumek chyba czterdzieści, mamuśkę fedrował i rurę swą pieścił.
    Lecz cóż to, ach cóż to tragedia się stała, gumka mu pękła i kuśka złamała.
    Gumka pęknięta, kuśka złamana, tatko się spuścił i zrobił Romana.
    Nie byłoby Romka, nie byłoby syna, gdyby tatulo na ciepło wyginał.
    Lecz tatko na zimno mamuśkę fedrował, guma mu pękła i syna zmajstrował.
    A teraz Roman głośno pyskuje, jak rura pęknięta to się nie fedruje.
    Z autopsji Romana jasno wynika, na zimno ci pęknie, więc gięcia unikaj.
    By rura nie pękła to grzej ją palnikiem, by "Rura Romana" nie była wynikiem
    tych wszystkich pyskówek na forach wszelakich, gdzie Roman pyskuje o
    rurze dla draki.

    Autor: znany

  • 53. Data: 2020-01-25 09:27:04
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Dec 2019 07:01:16 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Masz już te dane?

    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-1956-25-118,16783161.
    html

  • 54. Data: 2020-01-25 12:03:20