    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: pilocik <p...@t...pl>
    Subject: Instalacja ruszyła :)
    Date: Wed, 27 Jun 2018 19:09:11 +0200

    Jak w temacie :)
    Dzisiaj oficjalnie ruszyła moja PV :)
    przetrzymali mnie praktycznie do końca ustawowego terminu podłączenia,
    przezyłem jakoś, lecz niestety pisząc w poprzednim wątku, że Energa bez
    problemu zmienia liczydła na te z bilansowaniem nie miałem racji :(
    Cała operacja to było tylko foto falownika i paneli oraz odczyt i protokół.

    No cóż, teraz dokończymy papierologię ( certyfikat i aneks do umowy) a
    później zaczniemy przepychankę o zmianę licznika.
    Jestem ciekaw jakie będzie oficjalne stanowisko operatora bo
    nieoficjalnie usłyszałem, że skoro mam liczydło dwukierunkowe ze zdalnym
    odczytem to mi na inny nie wymienią bo jest ... za drogi

    no cóż, pożyjemy - zobaczmy ;)