  • 1. Data: 2020-07-11 17:27:50
    Temat: Inwazja!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Ślimaki wszelkiego sortu (w tym te paskudnie rude luzytańskie ?) oraz
    mączlik.
    Pełno tego - ślimaki (skorupowe i bez) zeżarły mi młode krzaki cukini i
    młody koper, a mączlik tłumnie obsiada spodnią stronę liści kalarepy.
    Inwazja.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 2. Data: 2020-07-12 21:40:05
    Temat: Re: Inwazja!
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.07.2020 o 17:27, XL pisze:
> [...]
    > Pełno tego - ślimaki (skorupowe i bez) zeżarły mi młode krzaki cukini i
    > młody koper, a mączlik tłumnie obsiada spodnią stronę liści kalarepy.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Nie wolno tak mówić.
    Ślimaki są tak samo ważne w przyrodzie, jak cukinia, a nawet bardziej.
    Kto nie wierzy, niech się zgłosi do https://pracownia.org.pl/
    Jacek

  • 3. Data: 2020-07-12 22:34:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.07.2020 o 21:40, Jacek pisze:

    > aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    > Nie wolno tak mówić.
    > Ślimaki są tak samo ważne w przyrodzie, jak cukinia, a nawet bardziej.
    > Kto nie wierzy, niech się zgłosi do https://pracownia.org.pl/

    No i po co? Po co tracić czas (i bajty), jeśli w odpowiedzi
    wystarczy rzec krótko: co głupiemu po rozumie, kiedy go użyć
    nie umie. I dla tej konstatacji nie trzeba nawet czytać tego,
    co puszysta pisze. Wystarczy ogląd jej stopki.