  • 1. Data: 2019-05-03 16:37:19
    Temat: Izolacja tarasu na gruncie od ściany
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Zabieram się za taras. Będzie to taras na gruncie (kamień na 40 cm
    podkładzie), a poziom posadzki tarasu będzie ok. 2-3 cm poniżej poziomu
    podłogi w domu. W zwiazku z tym pojawia się pytanie - jak zrobić skuteczną
    hydroizolację pionową między ścianą domu a tarasem. Ktoś doradzi?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-05-03 20:47:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    A rozszerz po co tam chcesz hydroizolacje?

  • 3. Data: 2019-05-04 21:29:11
    Temat: Re: Izolacja tarasu na gruncie od ściany
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 May 2019 11:47:07 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A rozszerz po co tam chcesz hydroizolacje?

    Hmm, uważasz że jest zbędna?
    Ja w sumie nie mam pewności. Większość wykonawców robi.
    Nie wiem, czy wykop w glinie wypełniony tłuczniem nie zadziałą jak zbiornik
    - stad myśl, żeby odizolować ścianę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2019-05-04 23:20:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 maja 2019 21:29:08 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Hmm, uważasz że jest zbędna?
    Nie uwazam nic bo za mało danych mam
    Ale pytam po co odizolowywać taras od chaty w Twojej sytuacji

    > Ja w sumie nie mam pewności. Większość wykonawców robi.
    > Nie wiem, czy wykop w glinie wypełniony tłuczniem nie zadziałą jak zbiornik
    > - stad myśl, żeby odizolować ścianę.

    Posadzka chaty 3 cm wyżej jak piszesz podobnie może zadziałać

  • 5. Data: 2019-05-05 15:13:50
    Temat: Odp: Izolacja tarasu na gruncie od ściany
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > poziomu podłogi w domu. W zwiazku z tym pojawia się pytanie - jak
    > zrobić skuteczną hydroizolację pionową między ścianą domu a tarasem.

    Poczytaj:
    https://www.pl.weber/hydroizolacja-balkonow-i-taraso
    w-o-czym-nalezy-pamietac
    https://budujemydom.pl/wokol-domu/tarasy-i-balkony/a
    /25177-hydroizolacja-tarasu-nad-pomieszczeniem-krok-
    po-kroku

    --
    Pozdr.
    T.

  • 6. Data: 2019-05-06 07:14:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 maja 2019 15:14:29 UTC+2 użytkownik Twardy napisał:

> [...]
    w-o-czym-nalezy-pamietac
    > https://budujemydom.pl/wokol-domu/tarasy-i-balkony/a
    /25177-hydroizolacja-tarasu-nad-pomieszczeniem-krok-

    Powyższe linki dotyczą całkiem czegoś innego niż pytał autor watko