  • 1. Data: 2016-08-29 14:01:36
    Temat: Jabłoń Oliwka Żółta
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...czyli popularna Papierówka.
    Kilka lat temu kupiłam 4 sztuki (niestety już nie pamiętam gdzie, bo bym...
    whhhh), przy czym zostałam nacięta, bo okazały się to odmiany plantacyjne,
    te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
    owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.
    Moje zadbane, chodziliśmy koło nich trzy lata jak koło jajka. I nic. Patyki
    takie, z kilkoma drobnymi owockami.
    Wyrwę to w cholerę zaraz.

    Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?

  • 2. Data: 2016-08-29 22:06:13
    Temat: Re: Jabłoń Oliwka Żółta
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 29.08.2016 o 14:01, Ikselka pisze:
> [...]
    > Wyrwę to w cholerę zaraz.
    >
    > Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?

    Jesli owoc dobry z tych Twoich to mozesz je przeszczepic na podkladke o
    mocniejszym wzroscie.

  • 3. Data: 2016-08-29 22:54:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:06:13 +0200, tomek napisał(a):

    > Jesli owoc dobry z tych Twoich to mozesz je przeszczepic na podkladke o
    > mocniejszym wzroscie.

    Dzięki za radę, ale niestety nie skorzystam, bo po pierwsze - owoce do kitu
    ("z kilkoma drobnymi owockami") i w ogóle poza kolorem to absolutnie nie
    to, co znam z dwóch sporych i pięknie owocujących drzewek tej odmiany
    posiadanych niegdyś, a wyciętych z powodu raka bakteryjnego; a po drugie -
    nie mam 30 lat, tylko 56 i dlatego nie mam już czasu na czekanie, aż szczep
    się przyjmie, urośnie, zacznie owocować i to w znaczących ilościach. Chcę
    mieć owoce za dwa-trzy lata, a za 5 lat w ilości pozwalającej zaopatrzyć
    moje gospodarstwo domowe w surowiec na przetwory :-)

  • 4. Data: 2016-08-29 23:01:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2016 14:01:36 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
    > owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.

    Proszę Państwa, otóż nie ma to jak internet - znalazłam w poczcie maile z
    potwierdzeniem zamówienia z 2013 roku - jabłonki kupiłam w SADOWNICZY.PL

    Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!

  • 5. Data: 2016-08-29 23:07:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2016 23:01:21 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Proszę Państwa, otóż nie ma to jak internet - znalazłam w poczcie maile z
    > potwierdzeniem zamówienia z 2013 roku - jabłonki kupiłam w SADOWNICZY.PL

    Prosze spojrzeć w opis: "Siła wzrostu: _INTENSYWNA_" !!!
    http://www.sadowniczy.pl/product-pol-10336-Jablon-Ol
    iwka-Zolta-Papierowka-START-PACK.html

    > Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!

    Zmarnowane 3 lata "zachodu" i nadziei, 3 lata CZASU i stówa w plecy. I
    muszę zaczynać od początku, przy czym pewnie znów mi ktoś wciśnie
    plantacyjne karzełki.

  • 6. Data: 2016-08-30 10:27:08
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 23:07:54 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    >
    > Zmarnowane 3 lata "zachodu" i nadziei, 3 lata CZASU i stówa w plecy. I
    > muszę zaczynać od początku, przy czym pewnie znów mi ktoś wciśnie

    A może napisz do nich załączając zdjęcie?
    Może im się pomyliło przypakowaniu, może przyślą coś w zamian?

    Jak się wypną to daj znać, wtedy będzie można ich potępić, ale najpierw dałbym szansę
    na wyjście z twarzą...

  • 7. Data: 2016-08-30 13:04:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    s...@g...com napisał:

    > A może napisz do nich załączając zdjęcie?
    > Może im się pomyliło przypakowaniu, może przyślą coś w zamian?

    Robienie zdjęć i pisanie maili jest dla mięczaków. Twardziele mają
    do tego Usenet.

    > Jak się wypną to daj znać, wtedy będzie można ich potępić,
    > ale najpierw dałbym szansę na wyjście z twarzą...

    Wyjście z twarzą... "Jak ja nie mam, to niech inni też nie mają".
    Wieloletnie obserwacje potwierdzają, że to jest ten przypadek.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2016-08-31 13:39:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2016 01:27:08 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    iwka-Zolta-Papierowka-START-PACK.html

    > A może napisz do nich załączając zdjęcie?
    > Może im się pomyliło przypakowaniu, może przyślą coś w zamian?

    Nie uwierzę już. Mam znowu ryzykować 3 lata? O nie.

    > Jak się wypną to daj znać, wtedy będzie można ich potępić, ale najpierw dałbym
    szansę na wyjście z twarzą...

    Przedwczoraj napisałam mail, podałam datę i nr zamówienia i że podeślę
    zdjęcia w każdej chwili na żądanie. Bo jabłonki JESZCZE u mnie są. I chyba
    poczekają na dalszy rozwój wypadków, w razie nieprzewidzianych, hmmm,
    okoliczności.
    Ale nic z tego - do tej pory się nie odezwali, natomiast otrzymałam
    sztampowy mail reklamowy od nich. Istna bezczelność!

  • 9. Data: 2016-08-31 13:40:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2016 13:04:58 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Robienie zdjęć i pisanie maili jest dla mięczaków. Twardziele mają
    > do tego Usenet.

    To widać na Twoim przykładzie.

  • 10. Data: 2016-08-31 18:10:36
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-29 o 22:54, Ikselka pisze:
    > a po drugie -
    > nie mam 30 lat, tylko 56 i dlatego nie mam już czasu na czekanie, aż s
    Ja bym To Gospodarstwo od Ciebie Ikselka kupił ...