  • 1. Data: 2020-03-27 07:43:19
    Temat: Jak opuścic brame przesuwną ?
    Od: glumek <g...@g...com>

    Panowie jak opuscic lekko brame zeby bolec trafiał w słupek ?

    https://zapodaj.net/a2a164da321a1.jpg.html
    https://zapodaj.net/5314422986699.jpg.html
    https://zapodaj.net/9322deaae11d9.jpg.html

  • 2. Data: 2020-03-27 08:51:27
    Temat: Re: Jak opuścic brame przesuwną ?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.03.2020 07:43, glumek wrote:
    > Panowie jak opuscic lekko brame zeby bolec trafiał w słupek ?
    >
    > https://zapodaj.net/a2a164da321a1.jpg.html
    > https://zapodaj.net/5314422986699.jpg.html
    > https://zapodaj.net/9322deaae11d9.jpg.html

    Nijak. To nonsens u ciebie. Taka brama pracuje od temperatury. Została
    zespawana i nie była odpuszczona. Teraz ustawisz, a za chwilę nie będzie
    pasowała. Ja bym dziurę powiększył.

    W duże mrozy moja brama ugina się o kilka centymetrów w prawo i musiałem
    prowadnicę na końcu inaczej zbudować.

  • 3. Data: 2020-03-27 11:19:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 07:43, glumek pisze:
    > Panowie jak opuscic lekko brame zeby bolec trafiał w słupek ?
    >
    > https://zapodaj.net/a2a164da321a1.jpg.html
    > https://zapodaj.net/5314422986699.jpg.html
    > https://zapodaj.net/9322deaae11d9.jpg.html
    Na tylnym wózku podnieść na śrubach.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2020-03-27 13:15:20
    Od: Adam Lubszczyk <a...@p...onet.pl>

    W dniu piątek, 27 marca 2020 07:43:24 UTC+1 użytkownik glumek napisał:
    > Panowie jak opuscic lekko brame zeby bolec trafiał w słupek ?
    >
    > https://zapodaj.net/a2a164da321a1.jpg.html
    > https://zapodaj.net/5314422986699.jpg.html
    > https://zapodaj.net/9322deaae11d9.jpg.html

    Jeśli 1. zdjęcie nie jest do góry nogami to raczej podnieść :)

    Adam

  • 5. Data: 2020-03-27 13:20:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 marca 2020 13:15:22 UTC+1 użytkownik Adam Lubszczyk napisał:
    > W dniu piątek, 27 marca 2020 07:43:24 UTC+1 użytkownik glumek napisał:

    > Jeśli 1. zdjęcie nie jest do góry nogami to raczej podnieść :)
    Opuścić
    Bolec jest w bramie, dziura w słupku
    Rozwiązanie tak jak Janusz wyżej napisał- regulować tylnym wózkiem

  • 6. Data: 2020-03-27 13:24:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 marca 2020 13:20:45 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Rozwiązanie tak jak Janusz wyżej napisał- regulować tylnym wózkiem

    No chyba że gniado najazadu
    https://www.bing.com/images/search?q=gniazdo+najazdu
    &qpvt=gniazdo+najazdu&FORM=IGRE
    i rolka najazdowa na to nie pozwolą
    https://www.bing.com/images/search?q=rolka+najazdowa
    +brama+przesuwna&go=Wyszukaj&qs=ds&form=QBIR

  • 7. Data: 2020-03-27 13:25:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 marca 2020 07:43:24 UTC+1 użytkownik glumek napisał:
    > Panowie jak opuscic lekko brame zeby bolec trafiał w słupek ?

> [...]

    Musisz pokombinować przy gnieździe najazdu i rolce najazdowej.
    Jeśli tam nie masz możliwości obniżenia to trochę kiepsko to widzę

  • 8. Data: 2020-03-27 13:40:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.03.2020 o 07:43, glumek pisze:

    > Panowie jak opuscic lekko brame zeby bolec trafiał w słupek ?

    Z tego się nie strzela: zrobić otwór podłużny,
    lub bolec z luzem w pionie.

  • 9. Data: 2020-03-28 06:19:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 13:40, collie pisze:

    > Z tego się nie strzela: zrobić otwór podłużny,
    > lub bolec z luzem w pionie.

    O to, to. Łatwiej regulować jest tę osłonę z dziurą niż 500 kg bramę.

    --
    MN

  • 10. Data: 2020-03-28 13:12:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 06:19, Marcin N pisze:

    > O to, to. Łatwiej regulować jest tę osłonę z dziurą niż 500 kg bramę.

    Guzik prawda, otwór podłużny wcale nie jest łatwo zrobić, a regulacja to
    łatwizna,
    wystarczy klucz, poluzować górne nakrętki a dolne odkręcić o ułamek obrotu.
    Po to one tam są żeby regulacja była prosta.

    --
    Janusz