  • 1. Data: 2014-07-31 09:19:35
    Temat: Jak oświetlić skutecznie facjatę?
    Od: Frez <f...@g...com>

    Szukam lampy- kinkietu do łazienki, nad lustro.
    Ma być na tyle efektywna,żeby można było sobie dłubać po twarzy- jak to w łazience.
    Ograniczenia są takie- umywalka (tworzy dystans do lustra) i punkt mocowania lampy-
    około80 cm nad twarzą.
    Przetestowałem fajną lampkę z 30 LEDami i okazało się,że jest zbyt ciemna. Stoję
    przed dylematem: halogen typu R7S, świetlówka T5? Czy diody np 3W x np 10 szt. Tylko,
    czy wystarczy lumenów?
    Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

  • 2. Data: 2014-08-04 14:22:22
    Temat: Re: Jak oświetlić skutecznie facjatę?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Frez wrote:
> [...]
    > diody np 3W x np 10 szt. Tylko, czy wystarczy lumenów?
    > Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

    ja mam lustro z oprawkami w szkle 3x 60W (założone 3x11W świetlówka
    kompaktowa a wcześniej było 3x40W mała bańka) i muszę powiedzieć że
    jest widniej na fejsie niż u wszystkich moich znajomych

    80cm nad twarzą to jest zdecydowanie za wysoko, jeżeli oświetlenie ma
    być efektywne musi być na wysokości twarzy

    jeffrey

  • 3. Data: 2014-08-04 14:43:10
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-07-31 09:19, Frez pisze:
> [...]
    czy wystarczy lumenów?
    > Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

    W Castoramie widziałem ostatnio, że są lustra łazienkowe z wbudowanymi
    ledami pod szybę. Niektóre tworzą fajny efekt, jakby się patrzyło do
    głębokiego pudła ;). Ale ogólnie pomysł z takim lustrem nie jest taki zły.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 4. Data: 2014-08-04 21:12:00
    Od: Frez <f...@g...com>

    No tak, ale ja mam już lustro wklejone...

  • 5. Data: 2014-08-04 21:53:01
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    GAD Zombie wrote:

> [...]
    > ledami pod szybę. Niektóre tworzą fajny efekt, jakby się patrzyło do
    > głębokiego pudła ;). Ale ogólnie pomysł z takim lustrem nie jest

    pomysł może zły nie jest ale wykonanie do d...
    to daje tyle światła co kot napłakał

  • 6. Data: 2014-08-05 08:54:46
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-04 21:53, Jeffrey pisze:

    > pomysł może zły nie jest ale wykonanie do d...
    > to daje tyle światła co kot napłakał

    Możliwe, nie sprawdzałem. W Castoramie jest bardzo jasno, więc nie da
    się ocenić, jak świeci takie lustro.

  • 7. Data: 2014-08-05 08:56:16
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-04 21:12, Frez pisze:
    > No tak, ale ja mam już lustro wklejone...

    Pozostaje przykleić własne paski ledowe wokół. ;)
    Albo oświetlenie wokół z żarówek, jak np tu:
    http://www.instalacjebudowlane.pl/6722-29-64-lustra-
    led-do-makijazu.html
    ;) Jak na filmach.

  • 8. Data: 2014-08-05 09:40:43
    Od: Konspirator <x...@g...com>

> [...]
    czy wystarczy lumenów?
    > Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

    Ledy bez żadnej osłony sobie odpuść. Jak Ci będą dawać po oczach, to
    twarz będziesz miał oświetloną, ale w lustrze nic nie zobaczysz. Ja tak
    mam i golę się niemal po omacku.
    Światło musi być rozproszone, więc ja bym się skoncentrował na dobrych
    oprawkach, do których można włożyć jakąś mocną świetlówkę.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-08-05 21:09:53
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-08-05 08:56, GAD Zombie pisze:

    > Pozostaje przykleić własne paski ledowe wokół. ;)
    > Albo oświetlenie wokół z żarówek, jak np tu:
> [...]
    Nawet dla lustra 160x100cm?

  • 10. Data: 2014-08-06 14:35:55
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-05 21:09, Frez pisze:

    led-do-makijazu.html

    > Nawet dla lustra 160x100cm?

    Jak tam wolisz.
    Zawsze możesz po prostu doświetlić sobie łazienkę i światło będzie wokół
    dość dobre. Ja mam 3 halogeny wokół łazienki, z góry, przy 3 ścianach i
    w zasadzie przy lustrze jest wystarczająco jasno. No jakby jeszcze jeden
    był od spodu to już by nie było zupełnie na co narzekać ;). Do golenia
    starcza. Żona twierdzi, że do malunków to aż za jasne ;)