  • 11. Data: 2019-01-02 23:51:40
    Temat: Re: Jak rozebrać taką czujkę
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A w środku prawdziwy śmietnik kawałków izolacji, drucików i gruzu. Coś
    > mi nie grało w tej twarzy typowego gimbusa, kolesia który to montował :/

    Coś tu nie gra. Działała? Piszesz że działała. To po co ktokolwiek
    miałby tam cokolwiek wrzucać do środka?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-01-03 19:30:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 02/01/2019 23:51, Mateusz Bogusz wrote:
    > Coś tu nie gra. Działała? Piszesz że działała. To po co ktokolwiek
    > miałby tam cokolwiek wrzucać do środka?

    Działa ale muszę ją na chwile zdemontować.

    Po co? A po co sprzątać po sobie, to zupełnie zbędne i tak nie widać!

    Kilka lat temu miałem w ręku laptopa który się znowu popsuł. Wcześniej
    był w serwisie. W środku znalazłem grubą na milimetr warstwę topnika i
    przylutowany do masy kawałek plecionki. Ot, serwis się śpieszył a topnik
    ślicznie wytrawił ścieżki. Nikt nie miał żadnego interesu czegoś tam
    wrzucać, miał raczej interes niczego z niego nie wyjmować - czas.