  • 21. Data: 2017-08-14 13:56:26
    Temat: Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 13:14:03 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Szkoda, że nie z klejenia ociepleń na porotherm :-)

    Już napisałem ile mnie wyszedł pierwszy sezon grzania, następny
    będzie jeszcze lepszy, więc Twoja teoria upadła niestety :]

    L.

  • 22. Data: 2017-08-14 14:29:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 12:58, Lisciasty pisze:

    > Nic dodać nic ująć. Ja się doktoryzowałem z rekuperatorów
    > ze 3 lata, zanim wydałem kasę na swojego ;)

    Ja też.
    Wybrałem Brinka. Pod niego przygotowałem miejsce i układ kanałów.
    A teraz wyszło jak wyszło i jestem zły na siebie.

    --
    MN

  • 23. Data: 2017-08-14 15:05:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.08.2017 14:29, Marcin N wrote:

    > Ja też.
    > Wybrałem Brinka. Pod niego przygotowałem miejsce i układ kanałów.
    > A teraz wyszło jak wyszło i jestem zły na siebie.

    Idz go oddaj i powiedz, że właśnie rozpakowałeś i nie masz jak nim
    sterować, że wprowadził cię w błąd. Nic nie mówił o konieczności zakupu
    dodatkowego czegoś.

  • 24. Data: 2017-08-14 15:09:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.08.2017 11:11, Marcin N wrote:

    > Cenę zapłaciłem identyczną, co za Brinka, a Brinków sprzedawca chwilowo
    > nie miał.

    Kiedy kupiłes? Oddaj go sprzedawcy.

  • 25. Data: 2017-08-14 15:24:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 15:09, KIKI pisze:

    > Kiedy kupiłes? Oddaj go sprzedawcy.

    Kupiłem dobre kilka miesięcy temu. Od miesiąca pracuje non stop. Nie
    mogę ot tak oddać bez powodu. "Widziały gały, co brały".

    --
    MN

  • 26. Data: 2017-08-14 18:00:21
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.08.2017 15:24, Marcin N wrote:

    > Kupiłem dobre kilka miesięcy temu. Od miesiąca pracuje non stop. Nie
    > mogę ot tak oddać bez powodu. "Widziały gały, co brały".

    To mu powiedz, że nie działa, bo czegoś w nim chyba brakuje. Nie możesz
    ho włączyć, bo nie ma jak.