  • 1. Data: 2019-05-13 21:57:58
    Temat: Jak u Was się zapowiada z owocami?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    U mnie na wiśniach jest mnóstwo zawiązków owoców, podobnie na śliwach,
    natomiast na jabłoniach ich się nie doszukałem?
    Czyżby rok 2019 miał być bez jabłek?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-05-14 00:30:52
    Temat: Re: Jak u Was się zapowiada z owocami?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > U mnie na wiśniach jest mnóstwo zawiązków owoców, podobnie na
    > śliwach, natomiast na jabłoniach ich się nie doszukałem?
    > Czyżby rok 2019 miał być bez jabłek?

    Możemy jeść owoce z drzew w ogrodzie. Bóg zabronił nam jedynie
    jeść owoce z drzewa, które rośnie w środku ogrodu. [Rdz. 3:2-3]

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-05-14 06:09:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Możemy jeść owoce z drzew w ogrodzie. Bóg zabronił nam jedynie
    > jeść owoce z drzewa, które rośnie w środku ogrodu. [Rdz. 3:2-3]

    Nie jest dobrze. Wychodzi na to, że wiśni w tym roku nie zjem, bo rosną
    bliżej środka (a są), a jabłek nie zjem, bo rosną na obrzeżach, ale nie ma.
    Jacek

  • 4. Data: 2019-05-14 09:43:39
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 14.05.2019 o 06:09, Jacek pisze:

    > Nie jest dobrze. Wychodzi na to, że wiśni w tym roku nie zjem, bo rosną
    > bliżej środka (a są), a jabłek nie zjem, bo rosną na obrzeżach, ale nie ma.
    > Jacek

    :-D
    Dobrze, że moje drzewa rosną nie w środku ogrodu.
    Ale owoców niektórych drzew to i tak, najprawdopodobnie, nie zjem.

    Krycha.

  • 5. Data: 2019-05-16 09:06:35
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.05.2019 o 21:57, Jacek pisze:
    > U mnie na wiśniach jest mnóstwo zawiązków owoców, podobnie na śliwach,
    > natomiast na jabłoniach ich się nie doszukałem?
    > Czyżby rok 2019 miał być bez jabłek?
    > Jacek

    Ogólnie kiepsko. Jabłek, wiśni i gruszek chyba u mnie nie będzie. Za to
    rekordowo zapowiada się zbiór moreli i brzoskwiń, z tym że dobre zbiory
    tych drugich to u mnie norma.

  • 6. Data: 2019-05-16 18:20:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.05.2019 o 09:06, Trybun pisze:
    > Ogólnie kiepsko. Jabłek, wiśni i gruszek chyba u mnie nie będzie. Za to
    > rekordowo zapowiada się zbiór moreli i brzoskwiń, z tym że dobre zbiory
    > tych drugich to u mnie norma.
    Dzięki za info. Oglądałem jeszcze jabłonie u sąsiada i znaleźliśmy
    dosłownie kilka zawiązków owoców. Natomiast wiśnie wyglądają tak, jakby
    80% kwiatów dało owoce. Podobnie śliwy.
    No nie można mieć wszystkiego naraz ;-)
    O gruszki już nie pytam, bo w ubiegłym roku ostanie drzewo u mnie (i w
    okolicy przy okazji też) poszło do wycinki z powodu choroby.
    Jacek