  • 11. Data: 2018-11-05 12:34:39
    Temat: Re: Jak zdjąć farbę olejną ze ściany?
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Kładziesz płytki szkliwem do gruntu/kleju?

    Sorry, nie doczytałem, że chodzi o płytki na płytkach.

  • 12. Data: 2018-11-05 21:36:27
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2018-10-31 o 14:31, Agent0700 pisze:
    > Witam
    > Potrzebuję zedrzeć olejną farbę ze ściany, takie lamperie.
    > Opalarka?
    > A może jest inny sposób?
    > Palnik?
    > Próbowałem gruby papier ścierny na wiertarce. Zamęczę się i wiertarkę.

    Skończyło się na palniku gazowym i potem skrobałem szpachelką.
    Wolno idzie, ale idzie.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2018-11-06 08:15:03
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    > A może jest inny sposób?
    > Palnik?
    > Próbowałem gruby papier ścierny na wiertarce. Zamęczę się i wiertarkę.

    farby olejne złażą po działaniu wodorotlenku sodu (preparaty do usuwania
    lakierów olejnych)
    Jeżeli masz w domu kreta do rur to zrób stężony roztwór i spróbuj na
    małej powierzchni powinno lepiej złazić. Sam wodorotlenek widziałem w
    leroy marlin (soda kaustyczna )
    ale rękawice gumowe obowiązakowo.

  • 14. Data: 2018-11-07 02:08:22
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

> [...]
    > A może jest inny sposób?
    > Palnik?
    > Próbowałem gruby papier ścierny na wiertarce. Zamęczę się i wiertarkę.

    Do zdejmowania farby są specjalne myjki ;) Link do obejrzenia działania
    poniżej :) Kawałek można "przewinąć".

    https://www.youtube.com/watch?v=fBzpRQDcXVU

  • 15. Data: 2018-11-07 02:50:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skad wiesz ze on chce statek z farby olejnej umyc a nie kawalek sciany w kuchni?
    Mozesz wierzyc albo nie wierzyc ale zajebales jak chory w kubel.

  • 16. Data: 2018-11-07 10:10:12
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Skad wiesz ze on chce statek z farby olejnej umyc a nie kawalek sciany w kuchni?
    Mozesz wierzyc albo nie wierzyc ale zajebales jak chory w kubel.

    Nie no może być, od razu można otwór na drzwi do sąsiadki "umyć"
    :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 17. Data: 2018-11-07 21:34:19
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Skad wiesz ze on chce statek z farby olejnej umyc a nie kawalek sciany w kuchni?
    Mozesz wierzyc albo nie wierzyc ale zajebales jak chory w kubel.

    To był żart, gdzieś tam umieściłem nawet przymrużone oko. Może to za
    słabo zaznaczyłem ale wierzyłem, że każdy to zrozumie. Nie napinaj się
    tak bo tym razem to ty zajebałeś, wyluzuj.

  • 18. Data: 2018-11-07 21:45:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodze z zalozenia ze jak ktos pyta to ma prawdopodobnie problem, nie wie itd. I
    zartowanie na tym etapie nie jest na miejscu. Zartowac mozna z palantow co uwazaja ze
    to swietny kawal jak durnote napisza.

  • 19. Data: 2018-11-08 11:39:48
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Wychodze z zalozenia ze jak ktos pyta to ma prawdopodobnie problem, nie wie itd. I
    zartowanie na tym etapie nie jest na miejscu. Zartowac mozna z palantow co uwazaja ze
    to swietny kawal jak durnote napisza.

    Wcześniej dostał wiele odpowiedzi, dlatego założyłem, że już nie ma
    problemu.

  • 20. Data: 2018-11-08 11:51:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2018 21:45:49 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wychodze z zalozenia ze jak ktos pyta to ma prawdopodobnie problem, nie wie itd. I
    zartowanie na tym etapie nie jest na miejscu. Zartowac mozna z palantow co uwazaja ze
    to swietny kawal jak durnote napisza.

    Jakiś strasznie spięty ostatnio jesteś.
    Wyniki wyborów w Łodzi czy inny powód?