  • 1. Data: 2014-09-22 09:29:28
    Temat: Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?
    Od: cudak <s...@n...eu>

    Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

  • 2. Data: 2014-09-22 11:33:04
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-09-22 09:29, cudak pisze:
    > Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

    Ładne? Może warto olejem je pokryć?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-09-22 11:48:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-22 09:29, cudak wrote:
    > Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

    Polecam Tikkurila Valtti.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2014-09-22 12:36:08
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 09:29:28 UTC+2 użytkownik cudak napisał:
    > Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

    Białą.

  • 5. Data: 2014-09-22 12:46:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-22 o 12:36, Marek pisze:

    > Białą.
    Ewentualnie ciemny brąz.
    Jacek

  • 6. Data: 2014-09-22 12:53:49
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 09:29:28 UTC+2 użytkownik cudak napisał:
    > Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

    Matową, na błyszczącej wszelkie smugi od palców czy wody np. deszczowej strasznie
    widać.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2014-09-22 13:15:41
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 09:29:28 UTC+2 użytkownik cudak napisał:
    > Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

    Ja bym pomalował farbą na powierzchnie zewnętrzne do drewna .

  • 8. Data: 2014-09-22 14:05:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 13:15:41 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ja bym pomalował farbą na powierzchnie zewnętrzne do drewna .

    Bo Ty to zawsze idziesz na łatwiznę.

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2014-09-22 14:08:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 09:29:28 UTC+2 użytkownik cudak napisał:
    > Jaką farbą pomalować drzwi drewniane zewnętrzne ?

    A jaką sa pomalowane teraz?
    Co chcesz osiągnąć:
    -odnowienie
    -zmiane koloru
    -inne?

  • 10. Data: 2014-09-22 14:28:15
    Od: cudak <s...@n...eu>

    W dniu 2014-09-22 14:08, Kris pisze:

    > A jaką sa pomalowane teraz?
    > Co chcesz osiągnąć:
    > -odnowienie
    > -zmiane koloru
    > -inne?

    Brązowe, ale już farba odchodzi, łuszczy sie i chciałem się zapytać
    jakie są najlepsze, jaka firma itd. Do pomalowania 4 drzwi