  • 1. Data: 2019-03-07 20:28:43
    Temat: Jaką farbą pomalować pas nadrynnowy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Zabrudził mi się jakimś mleczkiem cementowym pas nadrynnowy.
    Zwykły metalowy w kolorze grafitowym.
    Oczyściłem go ale niestety zmatowił mi się kolor.

    Czym to mogę pomalować, żeby nie odróżniał się od innych obróbek
    blacharskich? Czy zwykłą farbą w sprayu do metalu będzie ok?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-03-09 02:14:00
    Temat: Re: Jaką farbą pomalować pas nadrynnowy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-07 o 20:28, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Czym to mogę pomalować, żeby nie odróżniał się od innych obróbek
    > blacharskich? Czy zwykłą farbą w sprayu do metalu będzie ok?

    Nikt nie podpowie? Nie chcę pomalować czymś, co zacznie odłazić po 2 latach.

    --
    MN

  • 3. Data: 2019-03-10 21:46:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.03.2019 o 02:14, Marcin N pisze:

    > Nikt nie podpowie? Nie chcę pomalować czymś, co zacznie odłazić po 2
    > latach.

    Jak ma nie odleźć po 2 latach to pomaluj farbą poliwinylową.
    Raczej takiej z sprayu nie kupisz, ale ładnie się maluje wałkiem.
    Jacek