  • 1. Data: 2019-07-06 11:15:47
    Temat: Jaka jest wydajność pianki rozprężnej?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Przyszedł mi do głowy pomysł:
    chcę zrobić chwytak do strzał (łuczniczych). Piankowy kosztuje stówę
    więc wymyśliłem, że zrobię taki z pianki budowlanej. Powiedzmy 100 x 100
    cm gruby na 15-20 cm. Czyli 0.2 m3. Ile pianek na to zużyję? Czy są
    pianki twardsze i bardziej miękkie? Wolę twardą.

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-07-06 17:10:27
    Temat: Re: Jaka jest wydajność pianki rozprężnej?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 6 lipca 2019 11:15:46 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > cm gruby na 15-20 cm. Czyli 0.2 m3. Ile pianek na to zużyję? Czy są
    > pianki twardsze i bardziej miękkie? Wolę twardą.

    znaczy sie chcesz wyprodukowac płytę styropianową? W zasadzie to są gotowe w handlu
    :-)

    b.

  • 3. Data: 2019-07-06 19:26:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-06 o 17:10, Budyń pisze:

    > znaczy sie chcesz wyprodukowac płytę styropianową? W zasadzie to są gotowe w handlu
    :-)

    Nie. Styropianowa się topi przy tarciu strzały i potem pełno jej na
    strzale.
    Pianka rozprężna też tak będzie robić? To odpada.

    --
    MN

  • 4. Data: 2019-07-06 21:03:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 6 lipca 2019 19:26:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie. Styropianowa się topi przy tarciu strzały i potem pełno jej na
    > strzale.
    > Pianka rozprężna też tak będzie robić? To odpada.

    gąbka z materaca?

    b.

  • 5. Data: 2019-07-06 23:10:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-06 o 21:03, Budyń pisze:

    > gąbka z materaca?

    Są żniwa.
    Weź od kogoś trochę siana albo lepiej słomy. Pewnie dostaniesz gratis.

    Mówię poważnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2019-07-06 23:21:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Są żniwa.
    > Weź od kogoś trochę siana albo lepiej słomy. Pewnie dostaniesz gratis.
    >
    > Mówię poważnie.

    Warto też nadmienić, że zbliża się sezon na jabłka.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2019-07-06 23:29:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 6 lipca 2019 11:15:46 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > cm gruby na 15-20 cm. Czyli 0.2 m3. Ile pianek na to zużyję? Czy są
    > pianki twardsze i bardziej miękkie? Wolę twardą.

    Nie ma co na nowo koła wymyślać. Balot słomy owiniętej streczem,
    przy okazji możesz w to tarczę wkomponować i też ofoliować.
    Pudło tekturowe szczelnie wypełnione gazetami lub tekturą.
    Ostreczowana słomianka.
    Pianka jest za rzadka. Jak już chcesz takie kombinacje to najlepiej
    jakieś odpady z gęstej gąbki.

    L.

  • 8. Data: 2019-07-07 07:33:03
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Z jednego opakowania ok 50l

  • 9. Data: 2019-07-07 09:24:19
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Od jabłek to są ci od Wilhelma Tella.

  • 10. Data: 2019-07-07 09:55:53
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > cm gruby na 15-20 cm. Czyli 0.2 m3. Ile pianek na to zużyję? Czy są
    > pianki twardsze i bardziej miękkie? Wolę twardą.
    Są produkowane płyty warstwowe, gdzie między blachą jest pianka - bardzo twarda.
    Poszukaj firmy, która z takich płyt robi lub je sprzedaje- bardzo trudno utylizować
    ścinki, więc chętnie powinni dać darmo. Uwentualnie posklejasz je pianką na potrzebny
    kształt i rozmiar. A może twarda wełna?
    Pozdro.abomito