  • 1. Data: 2017-06-14 09:50:03
    Temat: Jaka karta do instalacji alarmowej
    Od: adam <a...@a...pl>

    Jak to u Was jest? Płacicie abonament, czy prepaid? W jakiej ofercie?

    Mi system wysyła tylko SMSy w razie "W". Do tej pory używałem kart
    prepaidowych, za parę złotych ważność takiej karty sięgała nawet roku.
    Teraz wszyscy operatorzy wycofali się z takich ofert, trzeba płacić
    abonament, albo drogi prepaid. Np w T-mobile 200 zł za pół roku. Bez
    sensu płacić tyle za kilka SMSów.
    Nie wiem jak jest u wirtualnych operatorów tybu Heyah, Biedronka, bo ich
    strony są tak skonstruowane, że doczytać się czegokolwiek nie można.

  • 2. Data: 2017-06-14 10:26:34
    Temat: Re: Jaka karta do instalacji alarmowej
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-14 o 09:50, adam pisze:
> [...]
    > Nie wiem jak jest u wirtualnych operatorów tybu Heyah, Biedronka, bo ich
    > strony są tak skonstruowane, że doczytać się czegokolwiek nie można.

    U dziewicy (virgin) masz taryfę prepaid o nazwie #freemium za 0 PLN masz
    30SMS miesięcznie za darmo.
    https://virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer

    Jest darmowy starter:
    https://virginmobile.pl/darmowy-starter

    Mam, używam, działa.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-06-14 16:06:03
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > Pete

    https://virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer/free
    mium

    ze niby za 0 ziko masz 30 min, 30 sms i 300 mega ?
    yyy
    tego. to gdzie jest maly druczek? na ile to jest aktywne?
    te 300 MB to by mi wystarczylo jako awaryjny net. a w razie czego
    doladowanie i po problemie...
    ale to zero to dziwne jest..

  • 4. Data: 2017-06-14 16:30:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-14 o 16:06, abn140 pisze:

    > https://virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer/free
    mium

    > ze niby za 0 ziko masz 30 min, 30 sms i 300 mega ?

    si

    > yyy
    > tego. to gdzie jest maly druczek? na ile to jest aktywne?

    6 miesięcy. Co 6 miesięcy trzeba wysłać SMS-a aktywującego #freemium (i
    chyba da się też aktywować przez neta)

    > te 300 MB to by mi wystarczylo jako awaryjny net. a w razie czego
    > doladowanie i po problemie...
    > ale to zero to dziwne jest..

    trzeba się zgodzić na marketing.
    Ale u mnie siedzi w centralce alarmowej, a ona się nie skarży na nękanie :)

    --
    Pete

  • 5. Data: 2017-06-14 17:52:47
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ale u mnie siedzi w centralce alarmowej

    no to biere. modem netowy do lapka zapewne tez da sobie rade z marketingiem
    :-)

  • 6. Data: 2017-06-14 20:07:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.06.2017 o 17:52, abn140 pisze:

    > no to biere. modem netowy do lapka zapewne tez da sobie rade z marketingiem
    > :-)

    play też ma za darmo do playa bez opłat. orange tak samo, ale uaktywnia
    się to smsem za 3zł.

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-06-14 20:09:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    >. orange tak samo, ale uaktywnia
    > się to smsem za 3zł.

    orange oferuje możliwość pozostawnienia karty aktywnej bez doładowania
    na rok. za tą funcjonalność trzeba zapłacić 3zł smsem. chyba że karta
    jest juz długo aktywna, to sms może być darmowy

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-06-14 20:18:15
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Ja we wszystkich alarmach (3 sztuki) mam Play - rok waznosci konta.
    Kupujesz zwykly starter, pozniej na stronie zmieniasz zwykla karte w
    karte z waznoscia jednego roku i tyle. Ja dodatkowo sobie aktywowalem
    pakiety danych co miesiac.
    Piotr