  • 1. Data: 2015-07-17 11:58:37
    Temat: Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
    Od: " 666" <...@...6>

    Chciałby się podłączyć do gniazda 230V (instalacja podtynkowa tracycyjnie w puszcze,
    osprzęt Polo Optima) w ścianie za regałem,
    nawet mi bardzo pasuje, że nie będzie tam dostępu (NAS, to i żadna sprzątaczka nie
    podmieni na odkurzacz ;))
    Kłopot taki, że regał powinien być w miarę możliwości dosunięty do ściany ;-)
    Zwykła wtyczka kątowa jednak za bardzo odstaje, a regału nie chcę ciąć.
    Zanim zacznę kombinować z odcinaniem wtyczek i kostkami przyłączeniowymi w puszcze
    zamiast gniazd:
    Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo zagłębione,
    super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z
    uziemieniem)?

  • 2. Data: 2015-07-17 16:24:44
    Temat: Re: Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 17.07.2015 um 11:58 schrieb 666:
> [...]
    > Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo
    > zagłębione, super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z uziemieniem)?

    Niemiecka norma:

    http://www.elv.de/extraflacher-schutzkontaktstecker-
    evoline-plug-weiss.html

    http://www.conrad.de/ce/de/product/611488/Schulte-El
    ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

    Gniazdko kupisz gdzie bądź w sieci (Conrad też ma). Może nie najtańsze
    rozwiązanie, ale pasuje.

    Waldek

  • 3. Data: 2015-07-17 17:30:03
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 11:58, 666 pisze:
> [...]
    > Znacie może w miarę jakiś płaski system przyłączeniowy (może gniazdo
    > zagłębione, super płaska wtyczka nawet innego systemu byle z uziemieniem)?

    http://www.e-lunar.pl/WTYCZKA_PLASKA_230V_BIALA_OR_A
    E_1309W_ORNO-3168.html

    http://www.e-lunar.pl/WTYCZKA_PLASKA_230V_CZARNA_OR_
    AE_1309B_ORNO-3167.html
    sklep nie mój

    Grześ

  • 4. Data: 2015-07-18 14:34:27
    Od: " 666" <...@...6>

    Dziękuję, popytam jutro na Wolumenie, to może ominę koszty przesyłki.
    Ze zdjęć nie wynika, jak bardzo "płaskie" są te wtyczki

    -----

  • 5. Data: 2015-07-18 17:56:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

    > Gniazdko kupisz gdzie bądź w sieci (Conrad też ma). Może nie najtańsze

    Niezbyt niemieckie, bo Niemcy nie używają bolca uziemiającego
    tylko łapią uziemienie/zerowanie z boku wtyczki.

    Tu przykłady:
    http://www.conrad.de/ce/de/product/627798/0207-Schut
    zkontakt-Kupplung-schwarz-Schwarz/?ref=category&rt=c
    ategory&rb=1
    http://www.conrad.de/ce/de/product/611980/179516009-
    Schutzkontakt-Gummi-Stecker-Schwarz?ref=list
    Wtyczka niemiecka NIE MA dziury na bolec :-)
    http://www.conrad.de/ce/de/product/627607/101-Schutz
    kontakt-Stecker-weiss-250-V-Weiss?ref=list

    Bolec wystający to raczej Francja, Polska.

  • 6. Data: 2015-07-18 17:58:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " 666" <...@...6> wrote in message news:modh4i$5it$1@news.supermedia.pl...
    > Dziękuję, popytam jutro na Wolumenie, to może ominę koszty przesyłki.
    > Ze zdjęć nie wynika, jak bardzo "płaskie" są te wtyczki

    Te z Conrada mają 5mm. Było podane na filmiku. Obejrzałeś?

  • 7. Data: 2015-07-18 19:00:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2015-07-18 o 17:56, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Niezbyt niemieckie, bo Niemcy nie używają bolca uziemiającego
    > tylko łapią uziemienie/zerowanie z boku wtyczki.

    Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2015-07-18 19:25:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

    ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

    > Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

    Uniwersalne w sensie że wlezą w niemieckie gniazdko...
    Ale zauważ, że kontakty na boku nie mają połączenia: są plastikowe wypustki.
    A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)
    Nie wiem czy kumasz czaczę? Ona jest super do Polski właśnie, czy Francji.
    Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

  • 9. Data: 2015-07-18 19:44:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2015-07-18 o 19:25, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Uniwersalne w sensie że wlezą w niemieckie gniazdko...
    > Ale zauważ, że kontakty na boku nie mają połączenia: są plastikowe

    Z boku nie mają bo i po co?
    Pokaż taką "niemiecką", która ma kontakty uziemienia *z boku* Nawet te
    co Ty pokazałeś ich nie mają.

    Najwyższy czas abyś sprawił sobie okulary lub zmienił w obecnych szkła.
    (pomogę Ci w dopatrzeniu się - np. filmik na stronie w 14 i 50 sekundzie)

    > A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)

    Bardzo często w tym co piszesz nie wiadomo co Ci chodzi (potwierdzenie
    powyżej)

    > Nie wiem czy kumasz czaczę?

    Wiem, że Ty masz z tym problem i to nie tylko w tym wątku.

    > Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

    No i ta pokazana wtyczka się u nich idealnie nada. A także w Polsce i
    Francji bo jest uniwersalna o czym pisałem powyżej.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2015-07-18 19:47:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2015-07-18 o 19:00, Czarek pisze:

    ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

    > Nie zauważyłeś, że są uniwersalne - na bolec + kontakty na boku?

    Zasugerowałem się tym co powyżej i powtórzyłem "byka" - kontakty
    uziemienia nie na boku wtyczki tylko na górze i dole bocznej ścianki.

    --
    Czarek