  • 1. Data: 2019-08-10 20:03:14
    Temat: Jaka plyta na podloge
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sytuacja. Kuchnia 14m?. Drewniana podloga z desek, stara. Na deskach plyta pilsniowa
    3mm i wykladzina pcv. Podloga jest nizej o cirka jebalt 6mm niz w pomieszczeniu obok.
    Po kilkudziesieciu latach wskutek pracy desek, pracy stropu, pracy budynku i chgw
    czego jeszcze nie jest tak ja bylo kiedy bylo to robione. Miejsca jest zeby polozyc
    plyte 8-9 mm. Pofrezowac na brzegach tam gdzie maja byc laczenia i skleic. Plyta osb
    o grubosci 9mm jest. Plyty pilsniowe 3 i 5 mm sa. Mozna dwie warstwy polozyc i nie
    trzeba bedzie frezowac. Mdf w potrzebnych grubosciach tez jest. Jak to ugryzc zeby
    sie nie narobic wyjsc na swoje i zarobic? Pilsnia nie jest wodoodporna. Mdf na
    dodatek jest higroskopijny. OSB wymaga frezowania ale i najmocniejsza mechanicznie.

  • 2. Data: 2019-08-10 20:42:23
    Temat: Re: Jaka plyta na podloge
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 20:03:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > OSB wymaga frezowania ale i najmocniejsza mechanicznie.

    zrobic osb bez frezowania, jak bedzie przykrecone do desek przy krawedzi to i tak nie
    bedzie pracowac

    b.

  • 3. Data: 2019-08-10 20:58:47
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >wodoodporna. Mdf na dodatek jest higroskopijny. OSB wymaga frezowania ale i

    Kupić panele osb frezowane.

    http://ekronodom.pl/plyta-osb-kronopol-frezowana-22m
    mx2500mmx675mm

  • 4. Data: 2019-08-10 21:32:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jest frezowana 9mm bo na szybko nie znalazlem?

  • 5. Data: 2019-08-10 22:03:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widzialem bez frezowania. Pod panele sie nadaje. Przy wykladzinie nie widzialem ale
    cos mi mowi ze to sie moze nie udac. Jakis czas bedzie ok. A potem zaczna plyty
    pracowac razem z budynkiem i porobia sie wieksze przerwy albo co gorzej przerwy
    zaczna sie zmniejszac i beda wypychaly krawedzie.

  • 6. Data: 2019-08-10 22:05:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 21:32:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A jest frezowana 9mm bo na szybko nie znalazlem?

    Na szybko szukając jest
    https://sprzedajemy.pl/osb-plyta-budowlana-gr-9mm-br
    zezno-2-a1d299-nr58657169N

  • 7. Data: 2019-08-10 22:37:41
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Kup sklejke wodoodporna, frezy zrobisz u stolarza. Osb to tańsza i gorsza wersja,
    przy 14m nie odczujesz

  • 8. Data: 2019-08-11 00:13:17
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]
    wodoodporna. Mdf na dodatek jest higroskopijny. OSB wymaga frezowania ale i

    Pudrowanie syfa. A leczenie: zerwać w pożydowskiej ("wasze ulice,
    nasze kamienice") ruderze podłogę, położyć nowe deski calowe,
    zaolejować, zawoskować, czy tym podobnie zalakierować i chodzić
    po kuchni jak polski pan we dworku.

  • 9. Data: 2019-08-11 00:21:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chce sie otworzyc. Na dodatek to moze byc w jakims Brzeznie. Nawet nie wiem gdzie
    to jest.

  • 10. Data: 2019-08-11 00:28:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cala ameryka na pudrowanym syfie i wszyscy chca tam jechac. Jakie to szczescie od
    boga ze ja nigdy nie chcialem. A moze dac plyte pilsniowa 5mm i na to wodoodporne
    panele z prasowanego bambusa?