  • 1. Data: 2015-09-03 12:31:02
    Temat: Jaka pralka do ok 1200 zł
    Od: martun <m...@w...pl>

    Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
    małe ilosci rzeczy.

  • 2. Data: 2015-09-03 13:04:44
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
    Od: martun <m...@w...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 13:17, zil0g pisze:
    > *martun* wdusil[a] knefle:

    > Było już, bierz białą :)

    mozesz podac link bo nie widze

  • 3. Data: 2015-09-03 13:17:06
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *martun* wdusil[a] knefle:

    >Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
    >małe ilosci rzeczy.

    Było już, bierz białą :)

  • 4. Data: 2015-09-03 16:26:46
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 13:04, martun pisze:

    > mozesz podac link bo nie widze

    No jak nie widzisz, to będzie ci wszystko jedno.

    JK

  • 5. Data: 2015-09-03 16:41:53
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-03 o 12:31, martun pisze:
    > Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
    > małe ilosci rzeczy.
    AEG u brata wytrzymała 4 lata.
    Ja kupiłem Candy, z tych 5 lat temu droższych. Posypała się pierwszy raz
    w ciągu roku. Kolejny raz po 3 latach, poszły łożyska w nierozbieralnym
    bębnie.
    W sumie pralka jak nowa a naprawiać się nie opłacało bo koszt około 550pln.
    Pół roku temu kupiłem zwykłą Amice, tylko dlatego że ma bęben
    rozbieralny. Kosztowała poniżej 1000 zl.
    Jestem zadowolony. Pralka jak pralka, nie widzę różnicy do niby lepszej
    AEG czy dużo droższej wcześniejszej Candy.
    Więcej, moja żona stwierdziła, że do poprzedniej by nigdy nie wróciła.
    Obecna pierze dobrze, cicho i mam nadzieje na lepszy serwis.

  • 6. Data: 2015-09-03 17:08:20
    Od: martun <m...@w...pl>

    > No jak nie widzisz, to będzie ci wszystko jedno.
    >
    > JK

    Jak nie masz frajerze co pisać to nic nie pisz

  • 7. Data: 2015-09-03 17:10:09
    Od: martun <m...@w...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 16:41, Jawi pisze:
> [...]
    > Więcej, moja żona stwierdziła, że do poprzedniej by nigdy nie wróciła.
    > Obecna pierze dobrze, cicho i mam nadzieje na lepszy serwis.

    Dużo pozytywnych opinii jest o pralce Bosch WAB20264PL i chyba się na
    nią zdecyduję

  • 8. Data: 2015-09-03 19:58:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 17:10, martun pisze:

    > Dużo pozytywnych opinii jest o pralce Bosch WAB20264PL i chyba się na
    > nią zdecyduję

    Co za tępak.
    -Jaką pralkę kupić?
    -Polecam Amicę.
    -To kupię Boscha.

    JK

  • 9. Data: 2015-09-03 20:00:10
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Dużo pozytywnych opinii jest o pralce Bosch WAB20264PL i chyba się na
    > nią zdecyduję

    P.S. Wiesz już teraz, dlaczego pierwsza odpowiedź była najlepsza?

  • 10. Data: 2015-09-03 20:34:50
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-03 o 20:00, JK pisze:

    > P.S. Wiesz już teraz, dlaczego pierwsza odpowiedź była najlepsza?
    A ja uważam że grupy są po to by dyskutować.
    Sprzęt się zmienia, serwisy również. Temat chyba zawsze aktualny.
    Badziewie trzeba piętnować i firmy produkujące sprzęt na 4-5 lat nie
    powinny istnieć na rynku.