  • 1. Data: 2018-04-10 12:04:47
    Temat: Jaka roślinna okrywowa
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mam ok 6m2 powierzchni na której chciałbym posadzić jakaś rośline która by to okryła
    Miejsce nasłonecznione tylko wczesnie rano, później do wieczora w cieniu domu
    Co polecacie tam posadzić?

  • 2. Data: 2018-04-10 16:21:31
    Temat: Re: Jaka roślinna okrywowa
    Od: bulka paryska <z...@p...onet.pl>

    W dniu 10-04-2018 o 12:04, Kris pisze:
> [...]
    okryła
    > Miejsce nasłonecznione tylko wczesnie rano, później do wieczora w cieniu domu

    barwinek (zielen ciemna, niebieskie kwiatki)
    runianka japonska (zielone liscie trwale wys do 30 cm)
    :-)
    bp

  • 3. Data: 2018-04-10 21:41:14
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

> [...]
    okryła
    > Miejsce nasłonecznione tylko wczesnie rano, później do wieczora w cieniu domu

    Może trawę?

  • 4. Data: 2018-04-12 12:55:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.04.2018 21:41, tomek pisze:

    > Może trawę?

    W rzeczy samej - siać, siać, alleluja i do przodu (za Ojcem Dyrektorem),
    na ten przykład trawkę Barenbrug Shadow Gazon.

  • 5. Data: 2018-04-12 16:13:19
    Temat: Re: Jaka rolinna okrywowa
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Barenbrug Shadow Gazon.
    toto jakas mocniejsza jest?
    mam mocno nietrawiaste podloze i chcialby je zatrawic, cos tam dzikiego juz
    rosnie zresza....
    ale trzeba dosypac...

  • 6. Data: 2018-04-12 18:29:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.04.2018 16:13, abn140 pisze:

    > toto jakas mocniejsza jest?

    Największą jej zaletą jest, że dobrze rośnie w cieniu. Poza tym
    nie wymaga częstego koszenia. Efektownie dywanowa. Wada: droga.

REKLAMA