  • 1. Data: 2015-01-17 18:55:37
    Temat: Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
    Od: xen <s...@n...pl>

    Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
    Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
    Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?

    Podajcie modele ktore sa dobre

  • 2. Data: 2015-01-18 00:09:53
    Temat: Re: Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    xen pisze:

    > Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
    > Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
    > Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?

    Nie wiem, może do masażu ujędrniającego się nada?

    Jarek

    --
    Obrócił śmiejące się oczy na kobiety
    I rzekł: Ja, piękne panie, lubię was jak wety!

  • 3. Data: 2015-01-19 12:39:36
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    On 17.01.2015 18:55, xen wrote:
    > Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
    > Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
    > Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?
    >
    > Podajcie modele ktore sa dobre

    Nie kupuj w ogole. To sie nie nadaje do niczego a juz na pewno nie do
    szlifowania.
    Polecam zwykly reczny uchwyt do siatki sciernej lub papieru. Masz pelna
    kontrole nad obrabianym przedmiotem. Szlifierka albo narobisz bruzd albo
    w ogole sie nie czepi materialu.

  • 4. Data: 2015-01-19 12:52:14
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    a co powiecie o szlifierce mimosrodowej ??

  • 5. Data: 2015-01-19 13:27:40
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-01-19 12:52:14 niejaki mikuś napisał:
    > a co powiecie o szlifierce mimosrodowej ??

    że lepsza od wibracyjnej/oscylacyjnej

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2015-01-19 14:49:02
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec

    czy

    http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec

    Czy jakas inna ???

  • 7. Data: 2015-01-19 14:52:37
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-01-19 14:49:02 niejaki mikuś napisał:
    > http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec
    >
    > czy
    >
    > http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec
    >

    > Czy jakas inna ???

    obie są podobne, jakość też jest zbliżona więc chyba bym brał tańszą

  • 8. Data: 2015-01-19 16:35:19
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mikuś" <m...@o...pl> wrote in message
    > http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec
    > czy
    > http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec
    > Czy jakas inna ???

    w tej cenie mozesz brac dwie black&decker 198 i w razie czego
    wysylac na gwarancje na zmiane ;)

    a tak powaznie - nie sadze zeby szlifierki mimosrodowe odbiegaly
    jakos znacznie od siebie jakoscia, zwlaszcza w tym zakresie
    cenowym - to w koncu tylko silnik i lozysko w obudowie

    a do szlifierki poza papierem koniecznie dokup sobie grube rekawice

    --
    http://db.org.pl/

  • 9. Data: 2015-01-19 16:40:52
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-01-19 o 16:35, m4rkiz pisze:
> [...]
    > cenowym - to w koncu tylko silnik i lozysko w obudowie
    >
    > a do szlifierki poza papierem koniecznie dokup sobie grube rekawice

    Jestem laikiem w tych sprawach, wiec ile mniejwiecej kosztuje taki
    papier scierny i czy mozna jakims papierem szlifowac metal, badz gładz ???

  • 10. Data: 2015-01-19 16:53:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    m4rkiz pisze:

    > a tak powaznie - nie sadze zeby szlifierki mimosrodowe odbiegaly
    > jakos znacznie od siebie jakoscia, zwlaszcza w tym zakresie
    > cenowym - to w koncu tylko silnik i lozysko w obudowie

    I masa bezwładna -- najważniejszy element szlifierki. Jeśli ta jest
    zbyt lekka, to w drżączkę wpada jej operator, a nie stopa z papierem
    ściernym. Zdarzają się takie. Porównanie dwóch modeli jest proste
    -- ta cięższa zawsze będzie lepsza.

    Jarek

    --
    Pod koniec dwudziestego wieku maszyna dostała najpierw wibracji skośnej, a
    potem trzęsiączki wzdłużnej, nie wiadomo czemu; Trurl bardzo się tym martwił