  • 1. Data: 2014-08-26 09:04:13
    Temat: Jaka żywica do zaprawek na tarasie
    Od: quent <x...@x...com>

    Podpowiedzcie proszę jaką powinienem użyć żywicę do uszczelnienia kilku
    miejsc na tarasie wylanym z betonu.
    Taras pokryty jest masą cementową Izohan szczelny taras ale niestety w
    kilku miejscach mi ta masa odłazi i tam chcę właśnie zasmarować żywicą.

    Z tego co widzę to dostępne są żywice - epoksydowa, poliestrowa,
    akrylowa, poliuretanowa.
    Która się nada?

    Da się taką żywicę zmieszać z farbą?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2014-09-05 22:48:27
    Temat: Re: Jaka żywica do zaprawek na tarasie
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 09:04:13 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    >
    > kilku miejscach mi ta masa odłazi i tam chcę właśnie zasmarować żywicą.
    >

    > Z tego co widzę to dostępne są żywice - epoksydowa, poliestrowa,

    Probuj.