  • 1. Data: 2019-08-18 00:05:47
    Temat: Jakby tu zamienić kabinę na odpływ liniowy?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Jakby tu zamienić kabinę na odpływ liniowy?

    Macie pomysły?

  • 2. Data: 2019-08-18 07:59:44
    Temat: Re: Jakby tu zamienić kabinę na odpływ liniowy?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-08-18 o 00:05, KIKI pisze:
    > Jakby tu zamienić kabinę na odpływ liniowy?
    >
    > Macie pomysły?

    Mam taki pomysł, żeby nie robić odpływu liniowego. To pomysł szatana
    przecież.

    Wystarczy, że odpływ zapcha się włosami (co zdarza się wszędzie) i masz
    wodę na całej podłodze w łazience. Nie ma żadnego bufora.

    Zachęcam by kupić bardzo niski brodzik, ale jednak brodzik.

    --
    MN

  • 3. Data: 2019-08-18 10:27:59
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    >
    > Wystarczy, że odpływ zapcha się włosami (co zdarza się wszędzie) i masz
    > wodę na całej podłodze w łazience. Nie ma żadnego bufora.

    E tam, demonizujesz.
    Mam 2 kabiny zrobione z płytek, żadnych progów, odpływy liniowe oczywiście.
    Raz jeden się zapchał, woda stała na jakieś 5cm. Po rozebraniu spłynęła,
    teraz co jakiś czas sitko wyciągamy i czyścimy. Zero problemów.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2019-08-18 14:55:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Aug 2019 07:59:44 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Wystarczy, że odpływ zapcha się włosami (co zdarza się wszędzie) i
    > masz
    > wodę na całej podłodze w łazience. Nie ma żadnego bufora.

    Przecież odpływ liniowy jest w profilowanej płycie brodzikowej ,
    która swoim spadkiem tworzy odciętą płaszczyznę względem płaszczyzny
    pozostałej posadzki, więc bufor jest

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-08-18 18:24:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.08.2019 07:59, Marcin N wrote:

> [...]
    > wodę na całej podłodze w łazience. Nie ma żadnego bufora.
    >
    > Zachęcam by kupić bardzo niski brodzik, ale jednak brodzik.

    Brodzik mam ale można się wywalić i zabić.

  • 6. Data: 2019-08-18 20:17:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.08.2019 o 18:24, KIKI pisze:

    > Brodzik mam ale można się wywalić i zabić.

    Zakładaj buty do wody, z przyssawkami.