  • 1. Data: 2015-01-04 11:11:31
    Temat: Jaki pies na podwórko do pilnowania
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
    dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
    krotko :(

  • 2. Data: 2015-01-04 14:46:57
    Temat: Re: Jaki pies na podwórko do pilnowania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Xen pisze:

    > Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego
    > dla dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale
    > zyja krotko :(

    Bernardyn jest jeszcze niewskazany z tego powodu, że może dzieci rozpijać.
    Ma to zdaje się wpisane w genach.

    Jarek

    --
    -- A ile też kosztuje taki piesek?
    -- To zależy od wielkości. -- Wielkość gra tu ważną rolę: bo ratlerek

  • 3. Data: 2015-01-04 15:38:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 11:11, Xen pisze:
    > Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
    > dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
    > krotko :(

    Tylko kundelek.
    I to od pokoleń.

  • 4. Data: 2015-01-05 00:58:26
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 11:11, Xen pisze:
    > Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
    > dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
    > krotko :(

    Wg mnie to powinny być dwa. Jeden to właśnie taki kundelek - dzwonek, a
    drugi do obrony. Znajoma weterynarz polecała mi podhalana, ma ponoć w
    genach służenie swojemu właścicielowi. (Ale na razie to nie mam żadnego).

  • 5. Data: 2015-01-05 11:25:41
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-05 o 00:58, adam pisze:

    > Wg mnie to powinny być dwa. Jeden to właśnie taki kundelek - dzwonek, a
    > drugi do obrony. Znajoma weterynarz polecała mi podhalana, ma ponoć w
    > genach służenie swojemu właścicielowi. (Ale na razie to nie mam żadnego).

    I trzeci labrador - do kochania przez dzieci (i nawzajem) :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2015-01-13 07:53:56
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Xen <x...@n...pl> napisał(a):

    >Jakiego psa polecacie do pilnowania podwórka, a zarazem przyjaznego dla
    >dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo żył, czytałam o bernenskim ale zyja
    >krotko :(

    Laciaty.