  • 1. Data: 2017-02-21 11:34:54
    Temat: Jaki przyrzad do sprawdzenia gniazdek el. ?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Który dobry i niedrogi przyrząd polecicie do sprawdzenia instalacji elektrycznej
    gniazdko po gniazdku (faza, uziemienie, zerowanie, prąd zadziałania różnicówki)?

  • 2. Data: 2017-02-21 13:29:34
    Temat: Re: Jaki przyrzad do sprawdzenia gniazdek el. ?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-21 o 11:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Który dobry i niedrogi przyrząd polecicie do sprawdzenia instalacji elektrycznej
    gniazdko po gniazdku (faza, uziemienie, zerowanie, prąd zadziałania różnicówki)?

    Dobry i niedrogi, to się wzajemnie wyklucza.
    Ale na przykład KIKI poleca wszystkie, które można w ciągu 14 dni odesłać.;)

  • 3. Data: 2017-02-21 14:11:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.02.2017 13:29, nadir wrote:

    > Dobry i niedrogi, to się wzajemnie wyklucza.
    > Ale na przykład KIKI poleca wszystkie, które można w ciągu 14 dni
    > odesłać.;)

    http://allegro.pl/miernik-uni-t-ut595-ut-595-rcd-pol
    ska-instrukcja-i6629397854.html

    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na
    Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w
    zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o
    odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to
    14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający
    wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni
    kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci
    pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
    od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu
    otrzymania przedmiotu.

  • 4. Data: 2017-02-21 14:33:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 14:11:14 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu
    > otrzymania przedmiotu.

    A to nie lepiej pożyczyć z wypożyczalni za parę dych na 2-3 dni?
    Chyba mniej pierdzielenia się, a i jakby nieco uczciwiej ;)

    L.

  • 5. Data: 2017-02-21 14:57:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 14:33:44 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A to nie lepiej pożyczyć z wypożyczalni za parę dych na 2-3 dni?
    > Chyba mniej pierdzielenia się, a i jakby nieco uczciwiej ;)

    Ale to pare dych jest zawsze a KIKI wersje bezkosztową proponuje no i na 28dni;)

  • 6. Data: 2017-02-21 15:03:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O tym też myślę, ale gdzie taka (W-wa)?
    No i czego konkretnie szukać?
    Przyrząd do wykonywania standardowych 5-letnich kontroli (blok mieszkalny).

    -----

  • 7. Data: 2017-02-21 15:06:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ten wydaje się mieć o pierdylion funkcji za dużo, czy się mylę?

    -----

  • 8. Data: 2017-02-21 17:45:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-21 o 15:03, ąćęłńóśźż pisze:

    > O tym też myślę, ale gdzie taka (W-wa)?
    > No i czego konkretnie szukać?
    > Przyrząd do wykonywania standardowych 5-letnich kontroli (blok mieszkalny).

    Standardową 5-letnią kontrolę może wykonać osoba z odpowiednimi
    uprawnieniami. Masz takie i pytasz o miernik?

  • 9. Data: 2017-02-21 17:54:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No patrz pan a mnie uprwnienia skonczyly sie ze trzy lata temu i w tym czasie ze dwa
    razy sprawdzilem u siebie gniazdka. Na dodatek uzywalem taniego miernika i wynikow
    pomiarow jestem pewny. Dla siebie wystarczy umiec i zadne uprawnienia nie sa
    potrzebne.

  • 10. Data: 2017-02-21 18:02:07
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > uzywalem taniego miernika i wynikow pomiarow jestem pewny. Dla siebie
    > wystarczy umiec i zadne uprawnienia nie sa potrzebne.

    Sprawdzić sobie, to nawet codziennie, może każdy kto wie jak to zrobić.
    Ale on pisze o przeglądzie okresowym budynku, a tu trzeba wystawić
    protokoły, podpisać się pod tym i dołączyć do dokumentacji budynku.
    Bez posiadania ważnych uprawnień takim papierem można się podetrzeć.