  • 21. Data: 2018-06-28 15:12:52
    Temat: Re: Jaki tani młot udarowy do drobnej rozbiórki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Za dobę zdaje się pisał! Niech rozważy na godziny - u mnie
    > mam trzy wypożyczalnie i w każdej się da na godziny wziąć :)

    Hotele też tak u was działają?

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2018-06-28 16:16:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > przyszłość? Wytrzymają te maszyny taką robótke? I czy nie będą za słabe,
    > zwłaszcza jeśli chodzi o fundament?

    nie polecę Ci żadnego modelu, ale jak potrzebowałem wyburzyć 3x3 metrową
    ścianę (ale częściowo, nie całą rozpieprzyć) to poszedłem do
    najbliższego lombradu. kupiłem coś co przypomina wiertarkę z taką
    "puszką" od spodu. waliło jak dzikie, sciana poszła w jedno popołudnie.
    Ja zapłaciłem 150zł. ile zapłacił pierwszy właściciel? nie mam pojęcia.
    może pójdź tą drogą?

    ToMasz

  • 23. Data: 2018-06-29 04:12:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko te co czajnik jest na wystawie a herbaty w nich sie nie napijesz.

  • 24. Data: 2018-07-01 09:31:29
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-28 09:05, Kris wrote:
> [...]
    robotę to pożycz, zarabiasz tym to kup porządne.. Biednych ludzi nie stać na tanie
    rzeczy, zapamiętaj to sobie

    > Rozumiem że Ty do takiej robótki byś sprzęt za 5tys kupił bo biedny jesteś?

    ...a potem pokona doswiadczeniem. :D

  • 25. Data: 2018-07-01 16:42:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.06.2018 o 16:59, JDX pisze:
    > W zasadzie to powinno iść na pl.misc.burzenie..
    Ja też jestem miłośnikiem tanich narzędzi (tak, tak, tanie mięso psy
    jedzą). Spośród marek, jakie przeszły przez moje ręce na plus wyróżnia
    się Graphite. Na minus ( i to wielki minus) PowerUp.
    Jacek