  • 1. Data: 2017-11-20 16:13:15
    Temat: Jaki tv 40 cali?
    Od: polakos <p...@g...com>

    Jaki polecacie tv 40 cali ?
    Mysle nad samsungiem 6172

  • 2. Data: 2017-11-20 16:16:12
    Temat: Re: Jaki tv 40 cali?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 16:13:16 UTC+1 użytkownik polakos napisał:
    > Jaki polecacie tv 40 cali ?
    > Mysle nad samsungiem 6172

    wg mnie najlepszy stosunek jakości do ceny mają telewizory TCL

  • 3. Data: 2017-11-22 14:58:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-20 o 16:13, polakos pisze:
    > Jaki polecacie tv 40 cali ?
    > Mysle nad samsungiem 6172

    Kupiłem rok temu podobnego Samsunga 43"

    Zalety: da radę używać go jako monitora z komputerem w prawdziwej
    rozdziałce 4K. Co prawda z GPU za 700 zł ale na pewno kiedyś przyda się
    do czegoś więcej niż oglądanie tv.

    Wady: OBRAZ a dokładnie kąty widzenia
    Miałem wcześniej (teraz w innym pokoju) poczciwego Sharpa 32" FHD
    Bije tego samsunga na głowę pod tym względem.

    Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy.
    Ale jam mam niestety mały pokój i zawsze jak siądę nie w osi to mnie
    krew zalewa :-)
    Może mam zbyt duże wymagania bo na co dzień pracuję na monitorach IPS i
    na widok matrycy laptopa mnie mdli ;-)

  • 4. Data: 2017-11-25 16:13:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/20/2017 4:13 PM, polakos wrote:
    > Jaki polecacie tv 40 cali ?

    1) 100Hz matryca.
    2) markowy co oznacza że nie Sharp ani Medion

    Reszta bez znaczenia, w/g potrzeb. Niedawno spotkałem w RTV-EURO
    sytuacje kiedy wytipsowana lala w parze z kibolem nekali sprzedwcę o
    telewizor z beżowym kolorze. Wszystko inne było bez znaczenia. Niestety
    producenci nie sprostali potrzebom młodych i odeszli rzucając kilka
    wyrazów na k. Więc potrzeby różne. Określ, może się znajdzie.

  • 5. Data: 2017-11-25 18:41:31
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 25.11.2017 o 16:13, Sebastian Biały pisze:

    > 2) markowy co oznacza że nie Sharp [...]

    Rozwiń myśl, proszę.

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2017-11-27 08:26:25
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    z <...@...pl> napisał(a):

    >Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy.

    Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
    Gratuluje logiki.

  • 7. Data: 2017-11-28 18:11:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 08:26, I.Tichy pisze:
    > Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
    > Gratuluje logiki.

    Nie interpoluję tylko zwracam uwagę na wady w miarę nowego telewizora
    samsunga w rozdzielczości 4K.

    Gdybym wcześniej przeczytał takie "interpolowanie" nie musiałbym się
    teraz tak wku...ć i byłbym wdzięczny interpolującemu ;-)
    Po pozytywnych doświadczenia z tv LCD nie przyszło mi do głowy tego
    sprawdzić. Jak widać to był błąd.

    Masz jakieś swoje interpolacje w temacie? :-)

    PS. Jak można w XXI wieku sprzedawać za 2 tysie tak marne kąty ekranu
    pod wydawałoby się porządną marką> :-)

    PS. 2. Podałem też zaletę o której sprzedawcy nie mieli bladego pojęcia
    i zawsze odpowiadali wielkimi oczami :-)

  • 8. Data: 2017-11-28 18:15:15
    Od: z <...@...pl>

    PS. 3.
    Mój model to:
    UE43KU6072U

  • 9. Data: 2017-11-30 09:38:30
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    z <...@...pl> napisał(a):

    >Nie interpoluję tylko zwracam uwagę na wady w miarę nowego telewizora
    >samsunga w rozdzielczości 4K.

    Udajesz czy nie rozumiesz?

    "Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy."

  • 10. Data: 2017-11-30 12:19:26

    W dniu 2017-11-30 o 09:38, I.Tichy pisze:
    > Udajesz czy nie rozumiesz?
    >
    > "Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy."

    Jak chcesz się wykłócać o duperele to sobie znajdź piaskownicę

    Skąd się teraz taka młodzież bierze? ;-)