  • 11. Data: 2017-11-30 13:40:33
    Temat: Re: Jaki tv 40 cali?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.11.2017 16:13, polakos wrote:
    > Jaki polecacie tv 40 cali ?
    > Mysle nad samsungiem 6172

    Używaną plazmę panasa ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2017-11-30 20:21:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 08:26:26 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:

    > Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
    > Gratuluje logiki.

    A myślisz ze samsung matryce do do każdego modelu inne robi?

  • 13. Data: 2017-12-01 00:22:30
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 30.11.2017 o 12:19, z pisze:

    > Jak chcesz się wykłócać o duperele to sobie znajdź piaskownicę
    >
    > Skąd się teraz taka młodzież bierze? ;-)

    Sądząc po słownictwie, to jesteś szczylem, co jeszcze nie ruchał.
    No chyba że palcem w bucie.

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2017-12-01 00:23:49
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 30.11.2017 o 20:21, Kris pisze:

    > A myślisz ze samsung matryce do do każdego modelu inne robi?

    Nie, no oczywiście że do 40" i 45" wkładają te same, tylko gumą od weków
    naciągają przekątną.

    --
    Kaczin

  • 15. Data: 2017-12-01 12:20:45
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty i idź się wykłócać gdzie indziej

  • 16. Data: 2017-12-02 17:24:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/22/2017 2:58 PM, z wrote:
    > Wady: OBRAZ a dokładnie kąty widzenia

    Mam LG SJ800. Ma poziome kąty widzenia wręcz absurdalne. Stojąc prawie
    prostopadle dalej widze obraz znakomitej jakości. Niestety nie dotyczy
    to pionu, tam widać utratę kontrastu. Obraz też niczego sobie, coś tam
    wprowadzili co nasyca kolory lepiej niż w normalnych LCD. I chyba
    faktycznie, kolory nie sa jak w QLEDach ale tez nie jak w chińskim
    dziadostwie. Coś pośrednie.

  • 17. Data: 2017-12-15 09:58:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 grudnia 2017 00:23:55 UTC+1 użytkownik Kaczin napisał:

    > Nie, no oczywiście że do 40" i 45" wkładają te same,

    Uważasz że matryuce w np Samsungach 49 calowym seri 6307 to inna matryca jak w
    Samsungu 55calowym seri 6307
    Oczywistym jest ze ta 55cali jest większa od tej 49cali ale kąty widzenia będą te
    same

    > tylko gumą od weków
    > naciągają przekątną.

    "z" pisał o kątach widzenia nie wielkości

  • 18. Data: 2017-12-23 22:16:18
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    >A myślisz ze samsung matryce do do każdego modelu inne robi?

    Tak, matryce sa od roznych producentow, nie zawsze jest to Samsung.
    Z trybu serwisowowego mozesz sobie poczytac kod producenta panelu w danym
    egzemplarzu.
    Katy sa bardzo rozne, ale uogolnianie, ze TV Samsunga jest be
    bo sa zle katy widzenia swiadczy o kompletnej nieznajomosci tematu przez
    interlokutora.
    A potem kraza takie opinie bo ktos kupil najtanszy tv w przecenie w biedronce i teraz
    sie wymadrza.

    Powiem ci wiecej, roznice sa nie tylko przy roznych modelach Samsunga,
    ale tez w ramach tego samego, np. w zaleznosci na jaki rynek jest przeznaczony.

  • 19. Data: 2017-12-25 22:34:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-23 o 22:16, I.Tichy pisze:
    > Powiem ci wiecej, roznice sa nie tylko przy roznych modelach Samsunga,
    > ale tez w ramach tego samego, np. w zaleznosci na jaki rynek jest przeznaczony.

    Jeśli z tego co piszesz wynika że kąty są tak różne a producent sobie na
    to pozwala w XXI wieku to Samsung jest u mnie spalony
    Powiem więcej. Następny telewizor który kupię będę porównywał w moich
    domowych warunkach z tym starym złomem Sharpa z przed chyba już 7 lat.

    Żenada i wstyd.

  • 20. Data: 2018-01-06 00:15:05
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 08:26:26 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:

    > Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
    > Gratuluje logiki.

    jeśli już się kurwa wymądrzasz, to prędzej "ekstrapolujesz" tłumoku.