  • 1. Data: 2020-10-26 13:33:31
    Temat: Jaki wideomofon?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Polecicie jakiś konkretny model wideomofonu, który by się sprawdził jako domofon do
    odbierania dzieci ze świetlicy?
    Instalacja nienarażona na warunki atmosferyczne (jednostka zewnętrzna w przedsionku,
    lub w wiatrołapie pod dachem), z kolei tam dość
    ciemno jest, więc przydałoby się podświetlenie twarzy.
    Użytkowanie dość intensywne (kilkadziesiąt wywołań na dobę czyli kilka tysięcy
    wywołań rocznie), rozmowa najlepiej bez podnoszenia
    słuchawki, generalnie nie występuje potrzeba otwierania zdalnego drzwi.

  • 2. Data: 2020-10-26 15:06:55
    Temat: Re: Jaki wideomofon?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2020 o 13:33 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]
    > tysięcy wywołań rocznie), rozmowa najlepiej bez podnoszenia słuchawki,
    > generalnie nie występuje potrzeba otwierania zdalnego drzwi.

    Ja od 4 lat używam VIDOS DUO S1401D z monitorem VIDOS DUO M1021B-2.
    Komunikacja i zasilanie między monitorem a stacją wymaga tylko dwóch
    drutów 0,5mm2.
    Działa bez żadnych awarii, mam do tego podpięte dwie furtki, widzi w
    każdych warunkach oświetleniowych i pogodowych. W standardzie ma
    nagrywanie na wew. pamięć wywołań dzwonka. Można dołożyć różne
    rozszerzenia.
    Nie jest tanie.

    TG

  • 3. Data: 2020-10-27 20:43:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > każdych warunkach oświetleniowych i pogodowych. W standardzie ma
    > nagrywanie na wew. pamięć wywołań dzwonka. Można dołożyć różne

    Też mam Vidosa od 3 lat. Jak na tak drogi sprzęt to oprogramowany jest
    beznadziejnie, zwłaszcza w kwestii dźwięków. Gdybym mógł go przetestować
    w sklepie to z miejsca bym odrzucił. Dźwięki to najgorszego sortu chłam.

    --
    MN

  • 4. Data: 2020-10-27 21:04:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2020 o 20:43 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Też mam Vidosa od 3 lat. Jak na tak drogi sprzęt to oprogramowany jest
    > beznadziejnie, zwłaszcza w kwestii dźwięków. Gdybym mógł go przetestować
    > w sklepie to z miejsca bym odrzucił. Dźwięki to najgorszego sortu chłam.

    Tego samego co ja? - u mnie dzwięk jest OK, słychac wszystko głośno i
    wyraźnie.
    Może reklamuj?

    TG

  • 5. Data: 2020-10-27 21:21:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Tego samego co ja? - u mnie dzwięk jest OK, słychac wszystko głośno i
    > wyraźnie.
    > Może reklamuj?

    Moje uszy są ranione przede wszystkim dzwonkami. Nie życzę takich
    najgorszemu wrogowi.

    --
    MN