  • 1. Data: 2014-09-14 22:29:28
    Temat: Jakie termostaty zakupić?
    Od: "endju" <a...@a...pl>

    Witam

    Mam grzejniki stalowe dwupłytowe z zaworami chyba danfosa - na kryzach są
    wybite: N - - - - - i cyferki 1,2,3,4,5,6,7.
    Zasilanie CO piecem gazowym.
    Ze wzgledu na to że dzici studiują i często nie ma ich w domu nie musze
    nagrzewać pomieszczeń w jednakowy sposób. Chciałbym więc wyposażyć grzejniki
    w zawory termostatyczne. Zależy mi na skutecznym działaniu i dobrym stosunku
    ceny do jakości.
    Co jest na rynku godne polecenia?

    pozdrawiam
    andrzej

  • 2. Data: 2014-09-15 00:16:41
    Temat: Re: Jakie termostaty zakupić?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    endju wrote:
> [...]
    > wyposażyć grzejniki w zawory termostatyczne. Zależy mi na skutecznym
    > działaniu i dobrym stosunku ceny do jakości.

    cokolwiek aby pasowało na gwinty i tyle

    jeffrey