  • 81. Data: 2020-01-24 20:40:28
    Temat: Re: Jest problem
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Dla mnie o tyle ciekawie czytało się Pamiętnik Jana Słomki, że mieszkał
    > niedaleko od moich stron rodzinnych: Dębicy.

    Znaczy je też ją czytam na komputerze. Ale jest to jedna z tych książek do których
    często się wraca. Dlatego ją wydrukuję, bo łatwiej mi znależć konkretny fragment. W
    prawdzie są to trochę inne realia, bo Sochaczew był w innym zaborze, ale da się sporo
    wydedukować.
    Natomiast chodzi mi o to, że podobne wspomnienia znajduje się najczęściej
    przypadkiem.A to skarbnica wiedzy o czasach niby niedawnych, a jednak bardzo
    odległych.
    Pozdro. abomito

  • 82. Data: 2020-01-24 20:52:02
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-24 o 11:40 -0800, abomito napisał:
    > Natomiast chodzi mi o to, że podobne wspomnienia znajduje się
    > najczęściej przypadkiem.A to skarbnica wiedzy o czasach niby
    > niedawnych, a jednak bardzo odległych. Pozdro. abomito

    W całkiem podobnym tonie - akurat wczoraj internet ni stąd, ni zowąd
    podsunął mi wspomnienia sybiraka:
    https://www.youtube.com/watch?v=k_0E0BxU0QQ

    Nie wiem dlaczego mi to podsunął, bo ja w ogóle takich rzeczy z
    reguły nie oglądam, ale przyznać muszę, że bardzo ciekawy wywiad.

    Mateusz

  • 83. Data: 2020-01-24 21:21:37
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 13:52:05 UTC-6 użytkownik Mateusz Viste napisał:

> [...]
    >
    > Nie wiem dlaczego mi to podsunął, bo ja w ogóle takich rzeczy z
    > reguły nie oglądam, ale przyznać muszę, że bardzo ciekawy wywiad.

    Google ostatnio testuje jakies algorytmy ktore sporym grupom ludzi podsuwaja starsze
    materialy.
    Zauwazyc to mozna po komentarzach. Nagle po 3-4 latach pojawia sie nowa fala
    komentarzy mowiacych ze nie wiadomo skad sie to w polecanych pojawilo.

  • 84. Data: 2020-01-27 08:25:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 17:26:35 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Może policz ilu mieszkań nie trzeba było zbudować na potrzeby Twojej układanki.

    Wystarczy pera konkretów/ liczb i zmieniasz tor dyskusji
    Pytanie moje było proste: ile mieszkań eis zwolniło po śmierci 4 osób w opisanej
    sytuacji.

    >Jak nie będą płacili, bo na bank nie będą płacili czynszu, to niech nie >płacą po
    dwadzieścia złotych na miesiąc a nie po trzysta.

    A dasz linka do oferty gdzie można wynająć w Łodzi 80metrowe mieszkanie za 600zł?

  • 85. Data: 2020-01-27 09:28:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A dlaczego mam Ci dawać linka? Nie mam Cię wpisanego do dowodu.

  • 86. Data: 2020-01-27 09:51:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 09:28:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A dlaczego mam Ci dawać linka? Nie mam Cię wpisanego do dowodu.

    Normalnie czekałem aż odszukasz swój czerwony dowód i sprawdzisz czy tam jestem TĄ
    dyskusję między nami proponuję uznać zakończoną
    Linka do ofert nie dasz, linka do artykułu z onanetu nie dasz, na proste pytanie nie
    odpowiadasz tylko rozmydlasz świadomie temat.
    ;)

  • 87. Data: 2020-01-27 18:09:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zielony nie czerwony. Możesz wierzyć możesz nie wierzyć. Koło chuja mi to lata.

  • 88. Data: 2020-01-27 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A dlaczego mam Ci dawać linka? Nie mam Cię wpisanego do dowodu.

    W sumie to pomimo tego ze nie masz go w dowodzie, przydałoby sie podac
    tego linka zeby nie wyjsc na bajkopisarza i kłamce. Ot takie "sprawdzam"
    ci Kris zaserwował.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia