  • 1. Data: 2016-10-18 18:32:37
    Temat: Kamera CCTV na akumulator
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Chciałbym zrobić sobie monitoring na działce, gdzie nie ma zasilania
    Jedna kamera, zapis np. na kartę SD, ale całość musiała by być zasilana
    z akumulatora. Ponieważ na działce nie jestem codziennie, dobrze by
    było, aby czas nagrania był w granicach minimum 48-72 godziny.
    Są takie urządzenia?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-10-18 18:41:02
    Temat: Re: Kamera CCTV na akumulator
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 października 2016 18:32:39 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > z akumulatora. Ponieważ na działce nie jestem codziennie, dobrze by
    > było, aby czas nagrania był w granicach minimum 48-72 godziny.

    zwykła przetwornica step-down powinna załatwic kwestie zasilania z akumulatora.
    Parenascie złotych kosztuje.

    b.

  • 3. Data: 2016-10-18 18:55:34
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18-10-2016 o 18:32, Jacek pisze:
> [...]
    > z akumulatora. Ponieważ na działce nie jestem codziennie, dobrze by
    > było, aby czas nagrania był w granicach minimum 48-72 godziny.
    Tzn pytasz czy są rejestratory i akumulatory w sprzedaży?
    Są.
    Kup dowolny rejestrator samochodowy, dowolny akumulator 12v (o
    pojemności wystarczającej na zasilanie przez 48-72h) i podłącz jedno do
    drugiego.
    Pytanie tylko co zrobisz jak po tych 48-72h akumulator się rozładuje...
    Chyba że kupisz 2 i będziesz podmieniał na naładowany co 2-3 dni.

  • 4. Data: 2016-10-18 19:29:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > z akumulatora. Ponieważ na działce nie jestem codziennie, dobrze by
    > było, aby czas nagrania był w granicach minimum 48-72 godziny.
    tak. 300mA w czasie pracy. Tyle tylko że nie jest to CCTV tylko kamera
    IP. ale to chyba zaleta, bo w cctv to byś nic nie zobaczył...

    http://olx-ring07.akamaized.net/images_tablicapl/376
    133159_2_644x461_kamera-sieciowa-ip-wifi-bezprzewodo
    wa-dodaj-zdjecia.jpg

    do tego potrzebuejsz powerbank.
    Powodzenia.

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-10-18 20:54:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

> [...]
    > codziennie, dobrze by było, aby czas nagrania był w granicach
    > minimum 48-72 godziny. Są takie urządzenia?

    A w jakiej jakości chcesz nagrywać bo ciągłe 48 godzin w 720p
    na kartę 32GB to raczej nie wejdzie a z kartami wiekszymi niektóre
    urządzenia nie chcą współpracować. Chyba, że z detekcją ruchu kupisz.

    Zanim coś kupisz sprawdź to dokładnie bo może być zonk.

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 6. Data: 2016-10-18 23:28:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zainstalowal bym nie kamere a aparat co robi zdjecia co kilka sekund. Sa takie na
    dodatek wyposazone w czujnik ruchu, cechuje je rowniez niewielki pobor pradu i
    skuteczniejsze widzenie jak jest ciemno. Jakosc zdjec lepsza niz filmu, mniej miejsca
    zajmuja. Przy filmie zeby cos znalezc trzeba caly przepuscic. Przy zdjeciach mniej
    ogladania.

  • 7. Data: 2016-10-19 10:44:11
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    zajmuja. Przy filmie zeby cos znalezc trzeba caly przepuscic. Przy zdjeciach mniej

    hasło do wyszukiwarki: fotopułapka.

    --
    Pete