  • 11. Data: 2018-02-13 09:06:55
    Temat: Re: Kamera do inspekcji kanalizacji
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów miał do czynienia z takimi tanimi kamerami? Warto

    mam taką, jest gówniana, ale zgniecenie rury zobaczysz. tyle że 13m to
    za dużo na usb. parę lat wcześniej, zrobiłem tak: zwykłą kamerę cctv
    obkleiłem diodami, podłączyłem kable ofoliowałem, owinąłem taśmą
    izolacyjną i wrzuciłęm do komina (zadziałało i wykryłem uszkodzenie).
    taka kamera może pracować z kablem nawet 100m, podłączasz ją do wejścia
    chinch w tv. kosztuje 10zł na olx. Ale jak Ty ją tam wepchniesz - sam
    wymyśl. na 5metrów, moze by Ci sie udało pchać pancerzem linki
    rowerowej. ale 13m? wątpię.
    ToMasz

  • 12. Data: 2018-02-13 10:53:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-13 o 09:06, ToMasz pisze:

    > Ale jak Ty ją tam wepchniesz - sam
    > wymyśl. na 5metrów, moze by Ci sie  udało pchać  pancerzem linki
    > rowerowej. ale 13m? wątpię.
    > ToMasz

    Przywiązać do szczura.

  • 13. Data: 2018-02-13 20:03:49
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-02-13 o 10:53, t-1 pisze:

    > Przywiązać do szczura.
    Nie wolno zapomnieć o dowiązaniu do nóżki 13 m sznurka bo inaczej
    pójdzie w p...u z całym osprzetem ;)

    Robak

  • 14. Data: 2018-02-14 11:00:03
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    Znaczy- już jest po ptokach, ale może...
    Stosowałem żmijką podłączaną do karszera. Wchodziła do 30 metrów ( tyle miała
    długości)Mniejsze zatory sama likwidowała, większe(np.patyki, czy kłęb foli) i wuko
    miało czasem problemy.Ale pokazywała, gdzie.A założenie na końcu kamery nie by było
    trudne.
    Pozdro.abomito

  • 15. Data: 2018-02-15 20:43:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.02.2018 o 19:41, mkonst pisze:
    > Czy ktoś z grupowiczów miał do czynienia z takimi tanimi kamerami? Warto
    > sobie nimi zawracać głowę czy zdać się na fachowców z profesjonalnym
    > sprzętem?

    Dwie kupiłem 15m. Jedna nie działała w ogóle z żadnych komputerem ani
    telefonem do których dostęp mam, druga zadziałała na komputerze ale po
    wypięciu z USB i wpięciu ponownie już nie ożyła.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz