  • 1. Data: 2018-04-20 09:23:58
    Temat: Kamera do monitoringu Wi-Fi
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jaką kamerę do podglądania, kto mi przez płot łazi polecacie?
    Zależy mi na tym, aby miała łączność przez Wi-Fi, bo nie chcę kolejnego
    kabla ciągnąć. W miejscu montażu mam za to wolny przewód 2-żyłowy, więc
    do zasilania wystarczy.
    Dobrze by było, aby obraz można było oglądać na komórce z Androidem,
    ewentualnie na laptopie z Win10.
    Kamera będzie na zewnątrz, więc powinna być odporna na mróz i deszcz. Na
    jakości obrazu mi bardzo nie zależy, bo to ma być głównie do odstraszania.
    Cenowo raczej dolna półka.
    Jacek

  • 2. Data: 2018-04-20 09:31:54
    Temat: Re: Kamera do monitoringu Wi-Fi
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 09:24:02 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Jaką kamerę do podglądania, kto mi przez płot łazi polecacie?

    https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-camera-ip-wifi
    -onvif.html?spm=a2g17.search0104.0.0.20e07631iW1wsm&
    site=pol&SearchText=camera+ip+wifi+onvif&SortType=pr
    ice_asc&groupsort=1&initiative_id=SB_20180419233101&
    needQuery=n&isFreeShip=y