  • 1. Data: 2015-07-30 14:35:05
    Temat: Kamera, zapis na dysku nsa może ktos wie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W tej chwili mam router vdsl, do niego podpięty dysk NAS model NSA310 Zyxel
    Chciałbym do tego podpiąć kamerą tak aby obraz z niej był nagrywany na dysku NAS
    Jakiś konkretny model kamery polecicie czy naprowadzicie czego szukac?

  • 2. Data: 2015-07-30 15:31:50
    Temat: Re: Kamera, zapis na dysku nsa może ktos wie?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-30 14:35, Kris wrote:
> [...]
    > Jakiś konkretny model kamery polecicie czy naprowadzicie czego szukac?

    Jedna z najtańszych kamer ip 1920x1080 z przyzwoitym obrazem:
    http://sklep.qnap.pl/kamera-ip-epcam-2-1mpx-ep2036bp
    -p-517.html

    Jak chcesz ciut lepiej (szczególnie w nocy) ale też trochę drożej to
    szukałbym wśród kamer fimry Hivision.

    Ewentualnie do tej epcam dodać jakiś promiennik podczerwieni osobny.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2015-07-30 21:23:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    o ile dobrze zrozumiałem, Kris chce obraz z kamery zapisywać na dysku.
    czyli zrobić sobie namiastkę rejestratora
    > Jedna z najtańszych kamer ip 1920x1080 z przyzwoitym obrazem:
    > http://sklep.qnap.pl/kamera-ip-epcam-2-1mpx-ep2036bp
    -p-517.html
    oki, ale co dalej? Trochę niechce mi się wierzyć że to zadziała plug and
    play. Również pękam ze zdziwienia że ludzie kupują za 2 tyś złotych
    rejestratory obrazu do kamer IP, a NAS to może ot tak nagrywać?
    ToMas

    Ps ja mam taki "cyfrowy magnetowid" Skrzynka z dyskiem, tunerem tv i
    obsługą sieci. tam też jest nas. oczywiście nagrywać potrafi, ale tyko z
    gniazd chinch, czyli kamera PAL. ale nie jestem pewien, czy nas dziala
    jak "kamera nagrywa". na 99% nie.

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-07-30 21:35:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 21:23:29 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    >Również pękam ze zdziwienia że ludzie kupują za 2 tyś złotych
    > rejestratory obrazu do kamer IP, a NAS to może ot tak nagrywać?
    Tu gościowi się udało

  • 5. Data: 2015-07-30 21:39:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-30 21:23, ToMasz wrote:
> [...]
    > obsługą sieci. tam też jest nas. oczywiście nagrywać potrafi, ale tyko z
    > gniazd chinch, czyli kamera PAL. ale nie jestem pewien, czy nas dziala

    Nie wiem jak inne NASy ale mój synology działa z kamerami ip. Monitoring
    w domu mam na nim.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2015-07-31 12:24:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > play. Również pękam ze zdziwienia że ludzie kupują za 2 tyś złotych
    > rejestratory obrazu do kamer IP, a NAS to może ot tak nagrywać?

    a dlaczego miałby nie umieć nagrywać? przecież to normalny strumień
    danych. A myślisz, że co jest w rejestratorze?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-08-01 22:22:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Jul 2015 21:23:27 +0200, ToMasz napisał(a):

    > oki, ale co dalej? Trochę niechce mi się wierzyć że to zadziała plug and
    > play. Również pękam ze zdziwienia że ludzie kupują za 2 tyś złotych
    > rejestratory obrazu do kamer IP, a NAS to może ot tak nagrywać?

    Z kamery IP, która strumieniuje w jakimś ludzkim standardzie (może nie
    dotyczyć tanich wynalazków), jak najbardziej. Ale z reguły wymaga
    dokupienia licencji na soft do nagrywania, producenci NAS-ów są cwani.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2015-08-06 18:24:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 14:35:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Jakiś konkretny model kamery polecicie czy naprowadzicie czego szukac?

    Przeszukałem swoje szpargały i znalazłem taką kamerkę
    http://old.novuscctv.pl/en/node/7550
    Ma wyjście bnc, dałem przejściowkę na rca i na tv ładny obraz jest
    Jak to połączyć z nagrywanien na NAS? Da się?

  • 9. Data: 2015-08-07 12:30:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 18:24:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Przeszukałem swoje szpargały i znalazłem taką kamerkę
    > http://old.novuscctv.pl/en/node/7550
    > Ma wyjście bnc, dałem przejściowkę na rca i na tv ładny obraz jest
    > Jak to połączyć z nagrywanien na NAS? Da się?

    Nie bardzo wiem jak tą
    http://www.ceneo.pl/14218256#tab=spec
    kamerę podłączyć do dysku NAS więc wyszukałem takie coś:

    http://allegro.pl/rejestrator-novus-nv-dvr-1004-lite
    -powystawowy-i5578635332.html

    Nada to się do zapisu z jednej- docelowo z dwóch kamer?
    Kurcze NASa już mam nie jest w pełni wykorzystany więc wolałbym zapis na nim ale jak
    się nie da to rejestrator kupie i tyle.

  • 10. Data: 2015-08-07 12:34:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Ma wyjście bnc, dałem przejściowkę na rca i na tv ładny obraz jest
    > Jak to połączyć z nagrywanien na NAS? Da się?

    Ale to jest przeciez zwykla analogowa kamera - jak to chcesz do NASa wpiac? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.