  • Data: 2009-04-12 20:23:19
    Temat: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
    Od: "Barbara K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale zapytam.
    Dawno temu używało się u mnie w domu do sprzątania urządzenia o nazwie
    "Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono).
    Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.
    Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle
    jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?
    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara