Nieruchomości

następny post »
From: "Barbara K." <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
Date: Sun, 12 Apr 2009 22:23:19 +0200

Witajcie,
Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale zapytam.
Dawno temu używało się u mnie w domu do sprzątania urządzenia o nazwie
"Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono).
Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.
Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle
jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?
Dzięki i pozdrawiam
Barbara