Nieruchomości

1. Data: 2012-10-16 07:01:09
Temat:Kermi, Purmo czy Radson???
Od:"arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Które grzejniki wybrać?
Czytałem gdzieś, że to podobne produkty, że co roku ktoryś (inny) wypada
taniej, więc bierze się najtańszy. Radsony mają inne wymiary, a w kartach
zdaje się inną temperaturę, wiec nie bardzo idzie ich porównać z Kermi i
Purmo. Mój instalator namawia na Kermi, bo "mają lepsze niż Purmo uchwyty"
(znaczy są łatwiejsze do zamontowania w ścianie z MAX-ów - podobno). A z
kolei cenowo Kermi v22 - Purmo CV22 - Radson INT22 dla grzejnika stalowego,
dwupłytowego, 600x1400(1350) wychodzi np. (hurtowniagrzejnikow.pl)
550-460-640zł
Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji
(Diamond 10 lat)
Co polecacie?

2. Data: 2012-10-16 07:18:52
Temat:Re: Kermi, Purmo czy Radson???
Od:"arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Które grzejniki wybrać?

PS Jest zwrot Vat na grzejniki?

3. Data: 2012-10-16 10:36:06
Od:"Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" napisał w wiadomości grup

> Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji

Mi wyszło sporo taniej.

> Co polecacie?

Kermi z www.tukado.pl - a co mi tam zareklamuję bo sporo u nich
zaoszczędziłem :-)

Mam kilkanaście białych płytowych Kermi i wyglądają idealnie. Bardzo mi się
ich lakier podoba jest biały, a przy tym nie świeci się jak psu jajca. No i
w komplecie były bardzo dobre kotwy tak, że nie martwię się co się stanie
gdy któreś dziecię zechce po takim grzejniku się wspinać pod moją
nieobecność.

Pozdrawiam
Ergie

4. Data: 2012-10-18 13:04:16
Od:"Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i w komplecie były bardzo dobre kotwy tak, że nie martwię się co się
> stanie gdy któreś dziecię zechce po takim grzejniku się wspinać pod moją

Mam u siebie PURMO
montowałem je przewiercająć się na wylot przez pustak, testowane można
chodzić po nich :)
Ładniejsze są Kermi a czy lepsze to nie wypowiem się, niby lepiej ciepło
oddają
na przedniej części, u siebie i tak od ściany dawałem piankę za grzejnikami
z folią alu.

pozdrawiam
AT

5. Data: 2012-10-28 20:38:29
Od:"Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji
> (Diamond 10 lat)
> Co polecacie?

tylko Henrad :)