  • 11. Data: 2018-08-16 13:24:49
    Temat: Re: Kiedy najlepiej podlewać trawę?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Na razie nie idzie źle, tylko w kilku miejscach trochę zżółkło
    > bo wody za dużo było, teraz się już poprawia. Jest szansa że
    > trawnik przetrwa i będzie jakoś rósł :P

    Może to efekt mało profesjonalnego olania sikiem prostym?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2018-08-16 13:44:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 13:24:51 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Może to efekt mało profesjonalnego olania sikiem prostym?

    Biegły trawolog stwierdził, że za dużo podlewane. Ja tam nie wiem...
    Ale to tylko w paru miejscach, cała reszta wygląda idealnie, przynajmniej
    jak na moje pojęcie ideału :>

    L.