  • 1. Data: 2015-04-27 15:12:31
    Temat: Klej do pistoletu
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wczoraj będąc w Jula kupiłem pistolet do klejenia. W zestawie było kilka lasek kleju,
    cena równa wartości podłej flaszki to kupiłem.
    W domu zorientowałem się że te sztyfty nie są okrągłe jak najczęściej się widuje
    tylko maja przekrój owalny "jajowaty"
    Spotkaliście takie nieokrągłe sztyfty w sprzedaży?

  • 2. Data: 2015-04-27 19:23:28
    Temat: Re: Klej do pistoletu
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > najczęściej
    > się widuje tylko maja przekrój owalny "jajowaty"
    > Spotkaliście takie nieokrągłe sztyfty w sprzedaży?

    może zleżane się zjajowały :), ja widziałem tylko okrągłe ( walcowe w
    sensie)

  • 3. Data: 2015-04-27 19:37:59
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 15:12:32 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    tylko maja przekrój owalny "jajowaty"
    > Spotkaliście takie nieokrągłe sztyfty w sprzedaży?

    Nie bój, z dzióbka wyjdzie okrągły roztopiony glut.

  • 4. Data: 2015-04-27 20:59:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://allegro.pl/pistolet-do-kleju-rapid-eg130lt-kl
    ej-i-akcesoria-i5246853718.html
    Taki zestaw kupiłem, tylko że w Jula kosztował 20zł

  • 5. Data: 2015-04-27 21:01:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    Żeby coś wyszło trzeba mieć co włożyć;)

  • 6. Data: 2015-04-28 10:54:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-27 o 20:59, Kris pisze:
    > http://allegro.pl/pistolet-do-kleju-rapid-eg130lt-kl
    ej-i-akcesoria-i5246853718.html
    > Taki zestaw kupiłem, tylko że w Jula kosztował 20zł

    Ohoho.
    Postęp dosięgnął też klejenia na gorąco.
    Mamy już ekspresy do kawy na koszerne kapsułki, pojawiły się też widać
    koszerne laski ;)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2015-04-28 13:07:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 21:01:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Żeby coś wyszło trzeba mieć co włożyć;)

    Może zestrugać na tarce do sera? :P

    L.