  • 1. Data: 2014-11-25 19:17:22
    Temat: Klej do styropianu
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Czołem,

    Szukam jakiegoś ultra dobrego kleju do styropianu. Nie myślę tutaj o
    piance poliuretanowej, bo nawet ta nisko rozprężna mocno oddala od
    siebie bloki styropianu. Potrzebuje tego kleju do wykonania modeli ze
    styropianu. Na youtube znalazłem coś takiego ale nie wiem gdzie można by
    znaleźć coś takiego w Polsce link do filmu: http://tinyurl.com/pen2weo

    Może mi ktoś podrzucić jakiś użyteczny link?

  • 2. Data: 2014-11-25 19:57:57
    Temat: Re: Klej do styropianu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-11-25 o 19:17, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > znaleźć coś takiego w Polsce link do filmu: http://tinyurl.com/pen2weo
    >
    > Może mi ktoś podrzucić jakiś użyteczny link?
    Zasadnicze pytanie: co chcesz kleić?
    Już wiemy, że modele, ale jakie? Gabaryty?
    Jacek

  • 3. Data: 2014-11-25 20:03:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-11-25 19:17, PesTYcyD wrote:
> [...]
    > znaleźć coś takiego w Polsce link do filmu: http://tinyurl.com/pen2weo
    >
    > Może mi ktoś podrzucić jakiś użyteczny link?

    Wpisz sobie "klej do styropianu" w searchu na znanym portalu aukcyjnym.
    W szczególności używałem czegoś, co się nazywa UHU POR.

    Piotrek

  • 4. Data: 2014-11-25 20:31:56
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2014-11-25 19:57, Jacek pisze:
    > Zasadnicze pytanie: co chcesz kleić?
    > Już wiemy, że modele, ale jakie? Gabaryty?
    > Jacek

    Jeżeli chodzi o gabaryty to spore nawet do kilku metrów (praca z
    rusztowania) Wcześniej zwykle wszystko spawałem, ale budżet jest zbyt
    niski a chce uniknąć potem dodatkowych prac związanych z wypełnianiem
    szczelin.

  • 5. Data: 2014-11-25 22:57:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.11.2014 19:17, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > znaleźć coś takiego w Polsce link do filmu: http://tinyurl.com/pen2weo
    >
    > Może mi ktoś podrzucić jakiś użyteczny link?
    klej poliuretanowy do styropianu, w każdym sklepie z tapetami,
    kasetonami. Dobra spoina będzie mocniejsza niż styropian

    ToMasz