  • 1. Data: 2019-06-23 13:38:18
    Temat: Klej, żywica do kamyków
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Wysypałem sobie 10m pasek (11cm szerokości) z kamyczków między trawnikiem
    i tarasem. Żwirek oddzielony jest od trawy obrzeżem plastikowym
    (praktycznie niewidocznym). Już po 2 dniach widzę, że będzie mnie to
    irytować bo pies łażąc po tym roznosi mi te kamyki na trawę.
    Wielokrotnie widziałem w różnych miastach wysypane takimi kamyczkami kółka
    wokół drzew i krzewów - tam te kamyczki były czymś posklejane, dało się to
    zamiatać, myć itp. bez ich rozrzucania.
    Ma ktoś pomysł czego użyć aby posklejać te kamyki i dodatkowo aby
    wytrzymało to parę sezonów w naszym klimacie? - żywica? - jaka? lakier?
    Nie chodzi mi o zalanie wszytkiego, raczej o malowanie - aby kamyki
    posklejały się miedzy sobą i aby pozostały pory dla spływającej wody.

    TG

  • 2. Data: 2019-06-23 14:35:11
    Temat: Re: Klej, żywica do kamyków
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    > Nie chodzi mi o zalanie wszytkiego, raczej o malowanie - aby kamyki
    > posklejały się miedzy sobą i aby pozostały pory dla spływającej wody.

    Poczytaj o nawierzchniach żwirowo-żywicznych, ale uwaga tanio nie będzie ;)
    np.: https://pol-trade.com.pl/151/ekoway-2

    Robak

  • 3. Data: 2019-06-23 14:50:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 14:35 Sir_Robak <s...@o...pl> pisze:

    > Poczytaj o nawierzchniach żwirowo-żywicznych, ale uwaga tanio nie będzie
    > ;)
    > np.: https://pol-trade.com.pl/151/ekoway-2
    >
    > Robak

    Dzięki, wychodzi na to, że odpowiedni bedzie epidian 5, za 5kg cena do
    przyjęcia.

    TG

  • 4. Data: 2019-06-23 18:21:09
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Zywica epoksydowa. Nawet czasem sciezki rowerowe sie z tego robi tzw.
    terraway. Ilosc zywicy musi byc taka zeby kamyki byly wystarczajaco mocno
    posklejane. Jak dasz za malo to sie latwo rozleci od nacisku i mrozu. Jak za
    duzo to twoj portfel mocno schudnie ;)
    Na czuja wydaje mi sie ze 1 litr powinien wystarczyc na 20kg zwiru.

    --
    pzdr