  • 1. Data: 2019-06-14 22:25:06
    Temat: Klimatyzacja z funkcją grzania
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czeka mnie remont łazienki i żona sobie wymyśliła, aby wyrzucić
    kaloryfer, który przez 95% dni w roku i tak jest zakręcony. Chce za to
    zabudować klimatyzację z funkcją grzania.
    Jakiej marki (ewentualnie jaki model) takiej klimatyzacji typu split
    polecacie?
    W pokojach mam Fujitsu Inverter, ale one grzeją w teorii bodajże do
    minus 15 st. na zewnątrz. W praktyce przy więcej, jak minus 5 na
    zewnątrz grzanie jest ledwo-ledwo i do tego po kilkunastu minutach się
    wyłącza aby roztopić zamarznięty parownik.
    Podobno są teraz modele, które grzeją nawet przy -20.
    Jacek

  • 2. Data: 2019-06-14 22:57:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Termowentylator + czujnik ruchu i gitary nie zawracaj.

  • 3. Data: 2019-06-15 14:08:28
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Wykonać

  • 4. Data: 2019-06-15 14:33:58
    Temat: Re: Klimatyzacja z funkcją grzania
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Termowentylator + czujnik ruchu i gitary nie zawracaj.
    Wszystko cacy, ala baba termowentylator już ma (załącza się wraz ze
    światłem). Teraz chce klimatyzację, co nawet rozumiem, bo ja załatwiam
    temat w łazience w 5 minut, a jej potrzeba 55.
    Jacek

  • 5. Data: 2019-06-15 14:57:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Termowentylator + czujnik ruchu i gitary nie zawracaj.

    Ale on pyta o klimatyzator, a nie "patyki i przywiązane do nich
    chusteczki" (ciągle udzielasz porad w tym stylu).

    Po co się wpierdalasz do każdego tematu i to jeszcze w tak chamski
    sposób, uważając każdego pytającego za debila? Uważasz, że autor tego
    wątku jest tak ciemny, ze nie jest w stanie wpaść na taki pomysł?

  • 6. Data: 2019-06-15 17:23:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To niech sie w upaly tez zalacza ale bez grzania. W LM widzialem termowentylator w
    formie kurtyny powietrznej. Jak dla mnie przyjemna dla oka obudowa zblizona do
    obudowy klimatyzatora, tylko mniejsza. Nie wiem jak dmuchalo ale kurtyny raczej
    mocniej dmuchaja niz termowentylatory. Cena cos ok poltorej stowy o ile mnie pamiec
    nie myli. Goracych dni jest kilkanascie w roku. Napisales ze grzac tez potrzebujesz
    kilkanascie dni w roku. Klimatyzator w takim przypadku to kwiatek do kozucha.

  • 7. Data: 2019-06-15 17:24:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zresz uzyszkodnik wodny chleb i jestes tym co jesz.

  • 8. Data: 2019-06-15 22:16:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zresz uzyszkodnik wodny chleb i jestes tym co jesz.

    Głupszy jesteś niż ustawa przewiduje. Tak, jestem tym co jem i dlatego
    moje ciało składa się w około 70% z wody jak każdego, normalnego
    człowieka. Woda człowiekowi jest niezbędna do życia i normalnego
    funkcjonowania.

    Ty zapewne jesteś mocno odwodniony skoro jesz chleb bez wody. Stąd też
    piszesz od rzeczy, bo ludzie odwodnieni maja omamy i majaczą.

  • 9. Data: 2019-06-15 22:34:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ostatnio zauwazylem ze nie tylko ja mam cie za kretyna. Produkuj sie dalej.

  • 10. Data: 2019-06-15 23:15:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ostatnio zauwazylem ze nie tylko ja mam cie za kretyna. Produkuj sie dalej.

    Szkoda, że tylko ty to zauważasz, a co gorsze, ty wszystkich uważasz za
    kretynów.

    Proponuję ci odpuść już sobie, bo jesteś zbyt mało błyskotliwy, a ripost
    nie jest twoją domeną.