  • 1. Data: 2019-06-16 15:03:21
    Temat: Klimatyzacja z funkcją grzania cz II
    Od: adam <a...@a...pl>

    Chciałby ponowić pytanie, ponieważ też jestem zainteresowany, a w
    poprzednim wątku jest zero informacji.
    Jakiej marki (ewentualnie jaki model) takiej klimatyzacji typu split
    polecacie?

  • 2. Data: 2019-06-16 20:01:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najdrozszy na jaki Cie stac. Bo im drozszy tym prawdopodobienstwo wieksze ze lepsza
    sprezarka bedzie.

  • 3. Data: 2019-06-16 21:19:34
    Temat: Re: Klimatyzacja z funkcją grzania cz II
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 15:03 adam <a...@a...pl> pisze:

    > Chciałby ponowić pytanie, ponieważ też jestem zainteresowany, a w
    > poprzednim wątku jest zero informacji.
    > Jakiej marki (ewentualnie jaki model) takiej klimatyzacji typu split
    > polecacie?

    Toshiba, Mitsu, Gree

    TG

  • 4. Data: 2019-06-17 21:43:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Gree

    Ja Gree kojarzę z marketówką.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2019-06-17 22:30:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Jun 2019 21:43:20 +0200, Mateusz Bogusz

    > Ja Gree kojarzę z marketówką.

    Teraz się wyrobili -- robią solidny sprzęt, nawet dobry suport mają.
    Literalnie dobry stosunek jakości do ceny. Jak już wspominałem nie raz na
    grupie moi rodizciele zamontowali 8kW multisplita GREE do grzania domu
    120m2 jako alternatywa dla kominka. Sprzęt przechodził już 2 sezon, grzeje,
    chłodzi. Taniej niż drewnem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2019-06-18 00:45:59
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.06.2019 o 15:03, adam pisze:
    > Chciałby ponowić pytanie, ponieważ też jestem zainteresowany, a w
    > poprzednim wątku jest zero informacji.
    Pytałem jeszcze fachmana, który montuje. Twierdzi, że najlepszy stosunek
    jakości do ceny mają marki Rotenso i Sinclair.
    Jacek

  • 7. Data: 2019-06-18 09:42:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.06.2019 15:03, adam wrote:
    > Chciałby ponowić pytanie, ponieważ też jestem zainteresowany, a w
    > poprzednim wątku jest zero informacji.
    > Jakiej marki (ewentualnie jaki model) takiej klimatyzacji typu split
    > polecacie?

    Od kilku lat chodzą u mnie non-stop chigo i korel. W Chigo po 2 latach
    pracy non-stop padła jakaś płytka ale naprawa (wymiana jej) nie
    kosztowała więcej jak 300zł.
    W domu mam Daikina jakiś podstawowy model ale za krótko aby cokolwiek
    powiedzieć.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info