  • 11. Data: 2020-02-14 11:13:29
    Temat: Re: Klucze płaskie z oczkami i grzechotką w Biedronce
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.02.2020 o 00:10, Krystek pisze:

    > No i mam zagwozdkę ;) -
    > <https://www.lidl-sklep.pl/POWERFIX-Zestaw-5-kluczy-
    plasko-oczkowych/p100271601>

    Budowanie opinii na podstawie jednostkowego doświadczenia,
    to tylko na pl.misc.budownictwo. No, chyba że Twym przedpiścą
    jest expierd podpisujący się Użyszkodnik, albo jakoś tak.
    Żebyś miał dwie zagwozdki, to dodam, że mam 15-częściowy (6-21)
    zestaw kluczy płasko-oczkowych Powerfix. Pewnie też z Lidla,
    bo to chyba ich marka własna. Się dotąd żaden nie obrócił,
    a siłę w rękach jeszcze mam.

  • 12. Data: 2020-02-14 17:34:59
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-02-14 11:13, collie pisze:

> [...]
    > zestaw kluczy płasko-oczkowych Powerfix. Pewnie też z Lidla,
    > bo to chyba ich marka własna. Się dotąd żaden nie obrócił,

    Bardziej wrzuciłem ten post informacyjnie, że akurat jest promocja na
    takie narzędzia. Czy warto kupić (i czy komuś są one potrzebne) każdy
    oceni sobie sam (i sam zaryzykuje). Mam komplet narzędzi z Biedronki -
    kupiony kilka lat temu i sprawują się on całkiem przyzwoicie. Mam też
    pojedyncze narzędzia YATO i też są OK. Akurat kluczy płaskich nie mam,
    żadnego kompletu - tylko pojedyncze sztuki i to tylko z żeliwa i
    amelinium. Dałem jeden taki płaszczak znajomemu - dokręcał nakrętki w
    nóżkach od podestu i klucz pękł, więc teraz zastanawiam się nad
    kupieniem sobie takiego luźnego kompletu z grzechotkami. Zwykłe klucze
    płaskie sprawię sobie, jeśli kupię jakiś komplet walizkowy narzędzi
    różnorakich.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/