  • 1. Data: 2018-04-21 23:07:32
    Temat: Kobita kupiła żelazko
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Takie ręczne, nie jakiś duży klamot. Moc 3,2kW.
    Niedługo będą czajniki po 5kW :>
    Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,
    on to PRZEWIDZIAŁ :]

    L.

  • 2. Data: 2018-04-21 23:17:39
    Temat: Re: Kobita kupiła żelazko
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 23:07:35 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > Niedługo będą czajniki po 5kW :>
    > Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,

    A to polskie czy chińskie waty?

  • 3. Data: 2018-04-21 23:54:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Takie ręczne, nie jakiś duży klamot. Moc 3,2kW.
    > Niedługo będą czajniki po 5kW :>
    > Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,
    > on to PRZEWIDZIAŁ :]

    A ja sobie kupiłm glebogryzarkę (szpadel mi się złamał, a ogródek
    przekopać trzeba). Napisane było, że "urządzenie charakteryzuje
    się dużą mocą (1,5 kW) i niskim zużyciem energii elektrycznej".
    No to jak miałem nie kupić, skoro takie fajne.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2018-04-22 06:46:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 21.04.2018 o 23:07, Lisciasty pisze:
    > Takie ręczne, nie jakiś duży klamot. Moc 3,2kW.
    > Niedługo będą czajniki po 5kW :>
    > Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,
    > on to PRZEWIDZIAŁ :]
    Teraz moje przewidywanie:
    unijni geniusze niedługo odkryją, że trzeba ograniczyć moc żelazek (na
    wzór odkurzaczy) i wprowadzą stosowną Dyrektywę przed duże D.
    Dla Dobra naszego oczywiście.
    Jacek

  • 5. Data: 2018-04-22 11:50:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    > Niedługo będą czajniki po 5kW :>
    > Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,

    Dwa takie żelazka i masz awaryjne ogrzewanie chaty załatwione :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2018-04-22 15:31:23
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 23:07:35 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,
    > on to PRZEWIDZIAŁ :]

    hehe, ale w aluminium mam :-) Pewnie jeszcze z kilometr tego mam

    b.

  • 7. Data: 2018-04-22 17:39:55
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 23:17:41 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > A to polskie czy chińskie waty?

    To Bosz za prawie 3 stówy, więc zakładam, że te waty realne.
    Podepnę toto pod amperomierz jak będzie chwila ;)

    L.

  • 8. Data: 2018-04-23 06:47:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-04-21 o 23:07, Lisciasty pisze:
    > Takie ręczne, nie jakiś duży klamot. Moc 3,2kW.
    > Niedługo będą czajniki po 5kW :>
    > Kurde już wiem, dlaczego Budyń ma 5x70mm2 przyłącze do chałupy,
    > on to PRZEWIDZIAŁ :]

    Może to jakieś bezprzewodowe, które umie grzać tylko na podstawce?

    --
    MN

  • 9. Data: 2018-04-23 13:26:50
    Od: g...@g...com

    Pytanie czy Chińczyk oszczędził na grubości czy na długości spirali :)

  • 10. Data: 2018-04-23 14:16:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 21 Apr 2018 14:07:32 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Takie ręczne, nie jakiś duży klamot. Moc 3,2kW.

    Pewnie z pómpooo ciepła... ;P

    --
    Pozdor
    Myjk