  • 1. Data: 2016-09-21 19:36:58
    Temat: Kogutek- blisko masz- adoptuj.
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.dzienniklodzki.pl/wiadomosci/lodz/a/kozy-
    z-urzedu-miasta-lodzi-urzednicy-szukaja-dla-nich-now
    ego-wlasciciela,10646068/

  • 2. Data: 2016-09-21 22:10:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierwszy wypatrzyles to sie wpierdalal nie bede. Potem powiesz ze falne laski byly i
    Ci je spod nosa wyrwalem. Poza tym Ty masz gumofilce a ja nie mam.

  • 3. Data: 2016-09-21 22:13:47
    Temat: Re: Kogutek- blisko masz- adoptuj.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 września 2016 22:10:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Pierwszy wypatrzyles to sie wpierdalal nie bede. Potem powiesz ze falne laski >byly
    i Ci je spod nosa wyrwalem. Poza tym Ty masz gumofilce a ja nie mam.
    I za to Cebie lubie;)

  • 4. Data: 2016-09-22 06:53:11
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-09-21 o 19:36, Kris pisze:
    > http://www.dzienniklodzki.pl/wiadomosci/lodz/a/kozy-
    z-urzedu-miasta-lodzi-urzednicy-szukaja-dla-nich-now
    ego-wlasciciela,10646068/

    Daj spokój. Koza daje zimne mleko. Można anginy dostać.

  • 5. Data: 2016-09-22 08:01:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 września 2016 07:05:02 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
    z-urzedu-miasta-lodzi-urzednicy-szukaja-dla-nich-now
    ego-wlasciciela,10646068/

    > Daj spokój. Koza daje zimne mleko. Można anginy dostać.

    Jak w przeciągu nie stoi to tragedi nie ma

  • 6. Data: 2016-09-22 16:26:50
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:
> [...]

    A ty co, na kozy sie przerzuciłeś?