  • 1. Data: 2016-05-31 14:11:13
    Temat: Koło do taczki wypełnione pianka
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://allegro.pl/kolko-kola-kolo-do-taczki-pu-4-00-
    8-pianka-i5761845222.html
    Takie coś znalazłem.
    U mnie z racji tego że mam żywopłoty z kolczastych berberysów i ałyczy często koło od
    taczki się przebija
    I tak sobie kombinuje jakby tak piankę wstrzyknąć w oponę?- jeden pojemnik powinien
    wystarczyć pewnie. Koszt 10zł a właściwie darmo bo piankę mam w przydasiach
    Ma ona szanse zastygnąć w oponie czy z racji braku dostępu powietrza nie stwardnieje?

  • 2. Data: 2016-05-31 14:33:50
    Temat: Re: Koło do taczki wypełnione pianka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

> [...]
    > wystarczyć pewnie. Koszt 10zł a właściwie darmo bo piankę mam w
    > przydasiach Ma ona szanse zastygnąć w oponie czy z racji braku

    Próbowałem z gumowymi piłkami i taka w spraju nie stwardniała nigdy.

    Za to takie dwuskładnikowe, w worku foliowym, wlewane do zamkniętych
    przestrzeni twardnieją elegancko.

    Nabij koło silikonem ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-05-31 14:39:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 14:33:37 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Nabij koło silikonem ;)
    Ekonomicznie bez sensu- tych silikonów z 10szt by wyszło a nowe kolo piankowe to 60zl
    No i silikon tez słabo twardnieje bez powietrza.

  • 4. Data: 2016-05-31 15:17:47
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 14:39:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ekonomicznie bez sensu- tych silikonów z 10szt by wyszło a nowe kolo piankowe to
    60zl
    > No i silikon tez słabo twardnieje bez powietrza.

    Pianka po czasie sie pokruszy.
    Juz lepiej poszukać innego koła, nie pompowanego.

  • 5. Data: 2016-05-31 19:09:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-31 14:11, Kris wrote:
    > I tak sobie kombinuje jakby tak piankę wstrzyknąć w oponę?

    Coś koło 20zł kosztuje pianka do naprawy kół w trasie. Nie wiem jak z
    trwałością.

  • 6. Data: 2016-05-31 21:10:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Coś koło 20zł kosztuje pianka do naprawy kół w trasie. Nie wiem jak z
    > trwałością.
    Nie namawiaj kolegów na ten syfilis.
    Z racji tego, że u mnie też uciekało powietrze z chińskiej dętki, więc
    nabiłem tego świństwa "do regeneracji" skończyło się zakupem nowej
    dętki, bo stara się rozlazła, jak majtki po setnym praniu.
    Jacek

  • 7. Data: 2016-05-31 21:20:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-31 21:10, Jacek wrote:
> [...]
    > nabiłem tego świństwa "do regeneracji" skończyło się zakupem nowej
    > dętki, bo stara się rozlazła, jak majtki po setnym praniu.

    Znajomy kisił takie koło (samochodowe) z wbitą pianką w garazu przez
    jakieś 2 lata. Zachowało sprężystość na tyle dobrze że dało by rade na
    nim jeszcze jechać choć gumiarze nie chcieli rozmawiać o naprawie. Może
    faktycznie dętka była zrobiona z gumek od majtek?

  • 8. Data: 2016-05-31 23:00:30
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    rowerowcy wywalaja detki ze swoich maszyn
    wpisz w googla Ghetto tubeless
    i wlej tego plynu co oni tam leja.
    jest dobry i tani poslkiego producenta - taki hobbystyczny, przynajmniej
    kiedys byl
    lub zanabyc w 'dekatlunie'.
    jest. widzialem.
    tylko cen nie znam. moze byc drozej niz kupic kolo....

  • 9. Data: 2016-06-01 08:44:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-05-31 o 14:11, Kris pisze:
> [...]
    > Ma ona szanse zastygnąć w oponie czy z racji braku dostępu powietrza nie

    A jakbyś napompował wodą?
    Myślałem o tym, ale do realizacji nie doszło. I tak zawsze, jak mam coś
    przewieźć taczką, to koło jest sflaczałe i trzeba pompować. Minusem wody
    jest zamarzanie. Te parę kilo nie powinno zrobić różnicy, to nie rower.
    Jacek

  • 10. Data: 2016-06-01 09:02:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 08:44:04 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > przewieźć taczką, to koło jest sflaczałe i trzeba pompować. Minusem wody
    > jest zamarzanie. Te parę kilo nie powinno zrobić różnicy, to nie rower.
    To już chyba lepiej piaskiem wypełnić.