    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: A S <a...@e...pl>
    Subject: Koło pełne do taczki?
    Date: Thu, 5 Dec 2019 08:27:49 +0100

    Na oponie taczkowej właśnie przeczytałem "nie stosować na
    autostradzie". Nie stosuję, a mimo tego tandeta pompowanych kół
    do taczek wykańcza. Siadłem do Allegro po koła pełne, a tam gość
    pisze że nie nadaje się do dużych obciążeń. Podejrzewam że pod
    oponę psiknęli rozprężną pianką czy coś takiego.

    Ktoś gdzieś kiedyś pisał, żeby wypełnić piaskiem.

    Macie jakieś pomysły co przykręcić do taczki obciążanej jak na budowie?
    --
    A S