  • 21. Data: 2019-01-10 15:44:13
    Temat: Re: Konkurencja projektorów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem jaki masz projektor ale moj w trybie eco i kino albo jasne kino jest
    nieslyszalny. Slychac go w trybie eco dynamicznym i w trybie ponad 1500 metrow. Szumi
    w trybie pelnej mocy lampy. Z tym ze przy rozmiarze ekranu jaki mam tryb pelnej mocy
    jest malo przydatny.

  • 22. Data: 2019-01-10 21:04:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-10 o 12:49, Pete pisze:

    > Lepiej doczytaj na wikipedii o jakich kHz pisał Apacz

    Ja jeszcze dopowiem, z doświadczenia i swojego, i znajomych, że pomimo
    tego, iż człek wyższych częstotliwości nie słyszy, to jednak alikwoty
    dość znacznie potrafią wpłynąć na barwę brzmienia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2019-01-10 21:08:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-10 o 15:39, Adam Sz. pisze:

    > Gorszy w jakim sensie?

    > I to jest objaw zbyt długiego lub słabego / uszkodzonego kabla - transmisja
    > w HDMI jest szyfrowana - w momencie kiedy którykolwiek bit się nie
    > zgadza - mamy albo różnego rodzaju artefakty albo całkiem obraz znika.
    >
    > Nie może być na HDMI wyblakły kolor czy coś innego - to nie analog ;)
    > pozdr.

    Niedawno kupiłem stację Dex Pad do Galaxy. Jest do niej załączany
    przewód HDMI, grubości kabla USB. W instrukcji pisze, że "zaleca się
    używanie" oraz "na innym może nie działać".

    Otóż na tymże kablu działa. Ale działa, jakbym podpiął monitor złączem
    VGA przez kiepski, 5-metrowy przewód. Efekt podobny do
    przekontrastowania fotki w jakimś programie graficznym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2019-01-11 11:43:28
    Od: ń <k...@t...sie>

    Oczywiście, że może - przykładowo jak nawiąże się połączenie 4:2:2 zamiast 4:4:4

    -----

  • 25. Data: 2019-01-11 14:05:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-10 o 15:09, Adam Sz. pisze:

    > Ale nie ma lepszego czy gorszego toslinka - to przewód optyczny i transmisja
    > leci cyfrowo. Nie ma żadnych różnic w jakości odtwarzania między
    > toslinkiem za 3 pln, a tym za 30 tys pln, może być tylko np. trwalszy
    > mechanicznie ;)
    > pozdr.

    O ile wiem, to audiofile nie roztrząsają tematu transmisji cyfrowych,
    lecz analogowych.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2019-01-12 00:16:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2019 14:05:49 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > O ile wiem, to audiofile nie roztrząsają tematu transmisji cyfrowych,
    > lecz analogowych.

    Ale pisałeś(liście) o toslinku. A toslink to złącze cyfrowe optyczne.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2019-01-12 10:15:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-12 o 00:16, Adam Sz. pisze:

    > Ale pisałeś(liście) o toslinku. A toslink to złącze cyfrowe optyczne.
    > pozdr.

    W którym miejscu?

    --
    Pete